امروز تصمیمات خوبی برای زنجان گرفته می شود

رئیس جمهوری گفت: کمبودهایی در استان زنجان وجود دارد که امیدواریم امروز بخشی از آن در جلسات و شورای اداری با حضور مدیران استانی مطرح و تصمیات خوبی گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس جمهوری امروز در بدو ورود به استان زنجان در فرودگاه زنجان، حضور خود و همکاران را توفیقی برای خدمتگزاران نظام خواند و اظهار کرد: زنجان پایتخت شور و شعور حسینی است که صفت با ارزشی برای مردم این دیدار محسوب می‌شود.

 

آیت الله ابراهیم رئیسی ادامه داد: زنجان استان مفاخر،  هنرمندان، حکما و فلاسفه در جهان اسلام است و نام سرداران و سلحشوران آن در دفاع از وطن می‌درخشد.

 

وی ادامه داد: استان زنجان دارای ظرفیت‌های کشاورزی، صنعتی و معدنی خوبی است و در کنار آن نیروی انسانی و مردم اهل تلاش و کار دارد.

 

آیت الله رئیسی به اقدامات انجام شده در این استان به برکت انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: البته کمبودهایی هم در این استان وجود دارد که امیدواریم امروز بخشی از کمبودها  در جلسات و شورای اداری با حضور نمایندگان، نماینده ولی‌فقیه و استاندار مطرح و تصمیات خوبی گرفته شود.

 

به گفته وی، از مردم استان زنجان عذرمی خواهم که امسال به دلیل شرایط کرونایی امکان برگزاری اجتماعات و حضور بنده در شهرستان‌ها نیست. البته هر ساله در ایام محرم به اعتبار ساحت ابی عبدالله در زنجان حضور می‌یافتم که امسال این توفیق به دلیل شرایط کرونایی محقق نشد.

کد خبر 1117490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha