بازدید معاونین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از پروژه های فرهنگی و هنری استان زنجان

سرپرست معاونت قرآن و عترت و معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همراهی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از مراکز و پروژه های فرهنگی و هنری استان زنجان بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، دکتر اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و امیرنیا سرپرست معاونت قرآن و عترت و مدیرکل مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همراهی مدیرکل و مسؤلان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از فرهنگسرای امام خمینی(ره)، کتابخانه سید افضل موسوی، هنرستان هنرهای تجسمی دختران، هنرستان تئاتر، موسیقی و سینمای زنجان بازدید کردند.

 

در این بازدید احمدخانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان توضیحاتی از تعمیر و تجهیز فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان ارائه کرد.

 

وی با اشاره به اینکه اعتبارات ابلاغی و استانی سال گذشته بیش از 2 میلیارد تومان بود، گفت: از این مبلغ یک میلیارد و 162 میلیون و 300 هزار تومان برای تعمیر و تجهیز فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان هزینه شده است.

 

اصلاح کانل پلاتوهای تئاتر، برق و روشنایی، تعویض درب ها و پنجره ها برای جلوگیری از اتلاف انرژی، بازسازی سرویس های بهداشتی و رنگ آمیزی از تعمیرات انجام شده در فرهنگسرای امام زنجان است.

کد خبر 1117496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha