رئیس جمهوری برحل مشکلات شرکت سرجین بافت تا یک ماه آینده تاکید کرد

رئیس جمهوری در دهمین سفر استانی خود به استان زنجان با حضور در شرکت ریسندگی نخ پنبه سرجین بافت از این شرکت بازدید و بر ضرورت حل مشکلات این شرکت تا یک ماه آینده تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت الله ابراهیم رئیسی در دهمین سفر استانی خود به زنجان از شرکت ریسندگی نخ پنبه سرجین بافت بازدید کرد.

 

در این بازدید رئیس جمهوری با اشاره به اینکه روند کار این شرکت سال های گذشته بسیار عادی بود که با تحریم های ظالمانه اعمال شده، به مشکلات ناخواسته ای برخورد، گفت: که باید مسایل آن در کمترین زمان ممکن حل شود و به چرخه تولید بازگردد. 

 

وی با بیان اینکه مسوولان استان نسبت به نبود هیچ سوء نظر و سوء جریانی در این کارخانه اتفاق نظر دارند و نباید نسبت به رفع مشکل آن تعلل شود، خاطرنشان کرد: با کمک دولت و مسئولان استانی مشکل این واحد تا حداکثر یک ماه آینده رفع شود.

شرکت سرجین بافت با سرمایه گذاری ارزی بالغ بر ۵۰ میلیون یورو و سرمایه گذاری ریالی بالغ بر هزار میلیارد تومان با پیش بینی اشتغالزایی یک هزارو 5۰۰ نفر در زنجان فعال می‌شود.

 

با راه اندازی این واحد در استان سالانه ۱۵ هزار تن ریسندگی نخ پنبه صورت خواهد گرفت. در این واحد تولید پارچه، رنگرزی ، تکمیل و دوخت پوشاک صنعتی انجام خواهد شد.

 

پیش بینی شده است با رفع مشکل تعهد ارزی و تامین آب این واحد، فاز اول آن تا پایان سال جاری و فاز دوم در نیمه اول سال ۱۴۰۱ به بهره برداری برسد.

 

 

کد خبر 1117499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha