کشف ۱.۵ تن مواد مخدر در خراسان جنوبی

سردار فرشید گفت: مأموران انتظامی یگان تکاوری امام حسین(ع) دیهوک در عملیات مشترک با ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان طبس در بازرسی از یک تریلی باری، یک تن و ۴۸۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «ناصر فرشيد» دقایقی پیش به خبرنگاران رسانه‌های گروهی اعلام کرد: مأموران یگان تکاوری امام حسین(ع) دیهوک در عملیات مشترک با ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان طبس هنگام کنترل خودروهاي عبوري در محور «دیهوک- کرمان» به يک تریلی باری مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسي بيشتر متوقف كردند.

 

وي بيان داشت: مأموران در بازرسي از تریلی یک تن و ۴۸۰ کیلوگرم تریاک كه به طرز ماهرانه اي داخل خودرو جاساز شده بود؛ كشف كردند.

 

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبي افزود: مأموران در اين رابطه يك تریلی توقيف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگير شده با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي و روانه زندان شد.

 

سردار فرشيد با بيان اين كه از ابتدای سال در جهت حفظ آرامش جامعه بالغ بر ۵۲ تن انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف شده است؛ تصریح کرد: اقدامات مقابله اي پلیس با پديده شوم مواد مخدر همه جانبه بوده و رصد و پيگيري تحرکات باندها و شبکه هاي توزيع کننده مواد مخدر در دستور کار مأموران مبارزه با مواد مخدر قرار دارد.

 

 

 

 

کد خبر 1117513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha