روحانیون و امامان محله باید در انجام کارهای فرهنگی محوریت داشته باشند

حجت الاسلام احمدی گفت: برگزاری جلسات قرآنی و کارهای فرهنگی در مساجد، هیئت‌ها باید مبتنی بر مشارکت مردم صورت گیرد و روحانیون و امامان محله باید در انجام کارهای فرهنگی محوریت داشته باشند.

 حجت‌الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: همه ما در قبال قرآن و دین مردم مسئول هستیم و باید با کمک مردم و خیرین و حضور فعال آنان، جلسات قرآنی را در جامعه احیا و توسعه دهیم که باید در تشکیل هیئت اندیشه‌ورز در شهرستان‌های استان کرمانشاه، این موضوع موردتوجه قرار گیرد.

 

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی کرمانشاه افزود:با رونق مساجد از طریق افزایش حضور و مشارکت مردم در فعالیت‌های فرهنگی که بازخوردهای دینی مؤثری در جامعه ایجاد می‌کند به دغدغه اصلی امامان محلات تبدیل شود.

 

وی خاطر نشان کرد: امامان محله و روحانیون پایگاه‌های اجتماعی باید محور همدلی و هماهنگی انجام کار‌های انقلابی و دینی باشند و مشکلات مردم و محله را درد خود بدانند و  امامان محله برای انجام تبلیغ اسلام و انقلاب باید دارای روحیه خستگی ناپذیر باشند و در راه تبلیغ می‌توانند از تجربیات سایر روحانیون استفاده و با آنان مشورت کنند.

 

حجت الاسلام احمدی ، تصریح کرد: حضور روحانیون در فضای مجازی باید پُر رنگ‌تر از گذشته شود، زیرا دشمنان هر روز شبه‌های جدیدی در ذهن مردم ایجاد می‌کنند و وظیفه امامان محله و روحانیون پایگاه‌های اجتماعی روشنگری و بصیرت افزایی است.

کد خبر 1117518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha