۲۰ اثر نمایشی به جشنواره تئاتر خراسان شمالی رسید

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از وصول ۲۰ اثر نمایشی به جشنواره تئاتر خراسان شمالی خبر داد.

«ابوالحسن حیدری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به فعالیت های هنری قابل اجرا تا پایان سال، برگزاری جشنوار تئاتر خراسان شمالی را بخشی از این رویدادها معرفی کرد و افزود: این جشنواره سوم تا پنجم آذرماه سال جاری برگزار می شود.

 

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، از وصول 20 اثر نمایشی به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و گفت: از این تعداد هفت اثر از شهرهای بجنورد، شیروان و گرمه است که در این دوره با یکدیگر رقابت می کنند.

 

وی به جشنواره ملی «عکس رضوی» هم اشاره کرد و با بیان اینکه این برنامه با مشارکت بنیاد بین المللی امام رضا و معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بهمن ماه برگزار می شود، افزود: با توجه به تجربه خوب برگزاری جشنواره موسیقی جوان و نوجوان، امسال این رویداد نیز در فهرست برنامه های اداره کل قرار دارد.

 

حیدری برگزاری دومین جشنواره موسیقی مقامی استان را هم به دیگر جشنواره ها افزود و اظهارکرد: ۱۷۷ اثر از شهرهای بجنورد، شیروان، اسفراین، فاروج و مانه و سملقان در بخش های تک نوازی و گروه نوازی به جشنواره رسیده است.

 

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی بیان کرد: دومین دوره از جشنواره ملی «فیلم کوتاه روستا و عشایر» هم دی ماه سال جاری به میزبانی استان برگزار می شود.

 

 

کد خبر 1117523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha