مصرف گاز در شیروان افزایش یافت

مدیر شرکت گاز شیروان گفت: کاهش دمای هوا، مصرف گاز در شیروان را افزایش داده است.

«خداوردی اکبرزاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: سردی هوا و کاهش دما طی چند روز اخیر مصرف گاز خانگی این شهرستان را به، ۹۴۵ هزار مترمکعب طی مدت ۲۴ ساعت رساند.

 

مدیر شرکت گاز شیروان خاطرنشان کرد: این میزان مصرف هفته گذشته، ۶۰۰ هزار مترمکعب بود و تلاش ما این است گاز پایدار داشته باشیم و مردم باید در زمینه بهینه سازی مصرف سوخت، به خصوص گاز بیش از گذشته اهتمام داشته باشند.

 

اکبرزاده در خصوص مصرف گاز صنایع عنوان کرد: صنایع، دوگانه سوز است و اینک مصرف روزانه نیروگاه سیکل ترکیبی و کارخانه قند این شهرستان، دو میلیون و ۲۰۰ هزارمترمکعب است و مکاتباتی صورت گرفته که واحدهایی که مصرف بالا دارند برای تامین سوخت دوم (مایع) اقدام کنند.

 

وی اضافه کرد: با توجه به مصرف بالای گاز خانگی از ابتدای آذرماه و از سویی اولویت شرکت در فصل زمستان که تامین سوخت برای بخش خانگی است با شهرداری مکاتباتی در خصوص تهیه و نصب بنر تبلیغاتی با عناوین بهینه سازی و رعایت مصرف انرژی صورت گرفته تا مردم در فصل زمستان دغدغه نداشته باشند.

 

مدیر شرکت گاز شیروان تصریح کرد: اینک تمام روستاهای شهرستان به غیر از روستای رشوانلو بخش مرکزی از نعمت گاز برخوردارند و ضریب نفوذ گاز ۱۰۰ درصد است و کنترل کمیت و کیفیت گاز و نظارت بر اندازه گیری گاز از طریق هماهنگی بین بخش های مختلف تولید، انتقال و توزیع گاز انجام می شود.

 

وی افزود: شرکت گاز شیروان ۵۹ هزار و ۷۰۲ مشترک شهری و روستایی دارد که از این تعداد ۳۸ هزار و ۲۶۵ مشترک شهری و ۲۰ هزار و ۸۰۷ مشترک روستایی هستند.

 

کد خبر 1117527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha