مهلت ثبت نام در جشنواره امتنان تا ۱۲ آذر تمدید شد

آشتاب از تمدید مهلت ثبت نام جامعه کار و تولید استان در سی و سومین جشنواره امتنان تا ۱۲ آذر ماه سالجاری خبر داد و گفت: این جشنواره طی اردیبهشت ماه سال ‌آینده برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در خرم آباد، « علی آشتاب»  در سخنانی با اشاره به استقبال کارگران و کارفرمایان استان جهت ثبت نام در این جشنواره اظهار داشت: با توجه به اعلان وزارت متبوع در تمدید زمان ثبت نام و استقبال جامعه کار و تولید استان مهلت این ثبت نام در سی و سومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید که تا 12 آذر ماه سال 1400تمدید گردید.

 

وی افزود: ترغیب و تشویق کارگران و کارفرمایان به روی آوردن به ایده پردازی و نوآوری یکی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

 

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان لرستان اظهار داشت: کارگران و کارفرمایان استان می توانند در سه بخش اقتصادی با مراجعه به سایت " http://emtenan.mcls.gov.ir" با ثبت اطلاعات شخصی و تکمیل مشخصات و بارگذاری مدارک و مستندات مربوطه، در فرآیند انتخاب جشنواره امتنان قرار گیرند.

 

وی با بیان اینکه سی و سومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید را در اردیبهشت سال آینده برگزار می شود، افزود: ارج نهادن به اندیشه ها، تلاش ها و فعالیت‌های ارزشمند کارگران و تشـویق کارگران و کارفرمایان به تولید با کیفیت و قابل رقابت از اهدف این جشنواره است.

 

آشتاب اظهار کرد: معرفی الگوی نحبه کارگری به جامعه ، ترویج و ارتقاء هر چه بیشتر فرهنگ کار و کارآفرینی، رعایت انضباط در محیط کار، مشارکت، خلاقیت و نوآوری و ایجاد انگیزه در بین کارگران از دیگر اهداف برگزاری جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید است.

کد خبر 1117547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha