بسیج یک نیروی برخاسته از دل مردم است

بازوند، گفت: بسیج یک نیروی برخاسته از دل مردم است و در تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی هرگاه مردم وارد صحنه شده‌اند، بسترساز توسعه و موفقیت های همه جانبه بوده‌اند.

هوشنگ بازوند  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:بسیج توانسته در طول این سال ها متناسب با وضعیت کشور و تهدیدها و فرصت‌ها با اتکای به پایگاه مردمی خود و تفکر جهاد، ایثارگری و خدمت رسانی کشور را از گردنه‌های خطرناکی عبور دهد و در صحنه های مختلف از جنگ تحمیلی گرفته تا بازسازی و توسعه و عمران کشور و از جنگ فرهنگی تا جنگ اقتصادی به عنوان نیرویی قدرتمند و مؤثر در جبهه دفاع از کشور و مردم حاضر باشد. راز این نهاد، پایداری و فراگیری آن و در عین حال ظرفیت انطباقش در برابر شرایط، تهدیدها، نیازها و فرصتهای کشور و نظام است.

 

استاندار کرمانشاه افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون هرگاه بحرانی پیش آمده و بسیج وارد میدان شده از آن بحران سربلند بیرون آمده ایم و به تعبیر رهبر انقلاب، بسیج تهدیدها را تبدیل به فرصت کرده است.

 

وی بابیان اینکه تفکر بسیجی یک ظرفیت بزرگ برای توسعه کشوراست خاطر نشان کرد: اگر امروز از مدیریت جهادی، انقلابی و میدانی برای حل مشکلات کشور صحبت می کنیم الگوی این نوع مدیریت از بسیج و فرهنگ‌ بسیجی است و در طول این چهار سال سعی کردیم مشکلات کرمانشاه در عرصه‌های گوناگون را بسیجی وار حل کنیم.

 

بازوند با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس  نماد بسیج هستند و اظهار کرد: امروز از برکت بسیج ایران تبدیل به یک جزیره امن در این خاورمیانه ناامن شده است و خارجی هایی که در ایران حضور داشته‌اند کشور ما امن ترین کشور دنیا توصیف کرده‌اند و این امنیت ماحصل جانفشانی های عزیزان بسیج است.

کد خبر 1117592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha