دشمن جرأت نگاه چپ به ایران ندارد/لزوم پیروی از الگوهای موفق

سردار فدوی با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا و هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری دشمن جرأت نگاه چپ به ایران اسلامی را ندارد، گفت: باید با بهره گیری از الگوهای موفق دوران دفاع مقدس به موفقیت های انقلاب اسلامی تداوم ببخشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری،‌سردار «علی فدوی» امروز(۲۷آبان) در حاشیه سفر به استان مازندران و دیدار با حجت الاسلام والمسلمین« محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه درمازندران با اشاره به خدمات ارزنده سپاه در بیش از ۴۰سال که از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد،‌اظهار کرد:خداوند متعال را شاکریم که در ایران اسلامی عزیز با جنگ های نظامی مواجه نیستیم و به برکت انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب و امام راحل و مقام معظم رهبری دشمن جرأت نگاه چپ به ما را ندارد.

 

 جانشین فرمانده سپاه پاسداران افزود:الان بعد از سی و چند سال که از جنگ می گذرد چون دشمنان مطمئن هستند جنگ نظامی منفعتی برایشان ندارد بلکه خیلی هم ضرر می کنند بنابراین جرات نگاه بد به ما را ندارند.

 

 

وی بیان کرد: در جنگ نظامی خیلی از شهرهای ما درگیری مستقیم داشتند اما اکنون در جنگ فرهنگی و اقتصادی و رسانه ای در تک تک خانه ها دشمن حضور دارد که با این جنگ ها باید با روش هایی از نوع برگزاری رزمایش‌های اطلاعاتی مقابله کرد و پیروز شد. 

 

 

سردار فدوی با تاکید براینکه اقتضای پیروزی در چنین جنگ‌هایی افزایش توانمندی اطلاعاتی و فرهنگی است، گفت: برای پیروزی و مقابله با جنگ فرهنگی دشمن باید از ابزارهای مناسب استفاده کرد، اگر قواعد این جنگ را هم کامل رعایت کنیم خداوند عنایت می‌کند و پیروزی حاصل خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه همراهی کردن و کمک به دولت‌ها از جمله رسالت‌های سپاه و بسیج است، تاکید کرد: امروز باید با همراهی دولت از الگوهای موفقی که خودمان در طول بیش از ۴۰ سال انقلاب و دفاع مقدس داشتیم، در حوزه اقتصادی بهره بگیریم، چرا که این امر سبب می‌شود تا بتوانیم موفقیت‌های چشم گیری را در زیر سایه عنایت های الهی داشته باشیم.

کد خبر 1117594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha