کویر را گورستان اشرار و قاچاقچیان می کنیم

سردار ناظری با اشاره به شهادت سه تن از نیروهای یگان تکاوری بم در عملیات اخیر ناجا در خطاب به سوداگران مرگ هشدار داد: برگردید! ارتزاق حلال در این کشور برای شما مباح است؛ کویر را گورستان اسرار و قاچاقچیانی می کنیم که بخواهند از مرز کرمان عبور کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار عبدالرضا ناظری، پنجشنبه(۲۷ آبان) در آیین وداع و تشییع سه شهید نیروی انتظامی استان که طی درگیری های دو روز گذشته در مرز کرمان و سیستان با به درجه رفیع شهادت نائل شدند؛ در سخنانی گفت: نیروی انتظامی، این ستون های استوار و محکم امنیت در عرصه های مختلف از مرزهای کشور تا مرکز و شهر و کویر منشأ رشادت های فراوان هستند.

 

 

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان افزود: نیروی انتظامی در راستای تأمین امنیت مردم در عرصه های مختلف حضور دارد و در هر نقطه از جغرافیای این کشور مشغول ایثارگری و جانفشانی هستند که نمونه بارز این شهامت ها تقدیم نوگلان و همرزمانم در اقصی نقاط ایران در اجرای این مأموریت های خطیر است.

 

 

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی درب شهادت را بر روی نیروها و مجاهدین فی سبیل الله باز گذاشته و افتخار دارد برای خدمتگذاری به مردم و تأمین نظم و امنیت این مردم بصیر جانفشانی کند؛ اظهار کرد: نیروی انتظامی در پهنای جغرافیای استان دیار سردار دلها در مکتب حاج قاسم پروش یافتند.

 


سردار ناظری در خطاب به مردم استان با اشاره به اینکه این نه این اولین و نه آخرین شهدایی است که تقدیم می شوند زیرا ما تا پای جان برای امنیت و آرامش شما و برای کشور ایثارگری خواهیم کرد؛ گفت: جانفشانی نیروهای انتظامی در عملیات های مختلف بر کسی پوشیده نیست.

 

 

وی ادامه داد: تا آخرین قطره خون برای امنیت و آرامش شما در برابر مخلان نظم و امنیت شما ایستادگی می کنیم و رزمندگان پرتوان انتظامی در کنار سایر نیروهای مسلح از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد زیرا ما برای شهید شدن این لباس را به تن کردیم؛ ما پیرو اباعبدالله الحسین و پیرو حاج قاسم‌ هستیم.

 

 

فرمانده انتظامی استان کرمان با افزودن این مطلب که شهادت سن و سال ندارد؛ در این باره به شهادت شهید سلیمانی در سن ۶۳ سالگی اشاره و تصریح کرد: سه شهید اخیر در عمق کویر زمانی که همه در منازل و محل کارشان در امنیت بودند، در برابر قاجاقچیان ایستادند لذا نیروی انتظامی  یکی از سنگرهای مستحکم امنیت در کشور است.

 

 

وی در خطاب به خانواده شهدای حاضر در این مراسم، ایشان را مایه افتخار نظام جمهوری اسلامی قلمداد کرد و گفت: فرزندان شما ستارگانی در آسمان کشور هستند که راهنمای خوبی برای نوجوانان و نسل آینده خواهند بود و  زنده و ناظر بر اعمال ما هستند.

 

 

سردار ناظری با گرامیداشت یاد و خاطر سردار سرتیپ دوم شهید مهدی توسنگ، سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر ناجا در استان اظهار کرد: او سال های سال در راستای تأمین امنیت استان ایستادگی کرد و  عملیاتی نیست که اسم توسنگ در آن ثبت و ضبط نباشد؛ او در هلاکت بیش از ۱۲ نفر از اشرار و عملیات های موفقی که در راستای مبارزه با سوداگران مرگ منجر به کشف بیش از ۱۲۰ تن موادمخدر شد، همه جا حاضر بود.

 

 

وی ادامه داد: او مرد میدان بود؛ در دفتر کار نمی نشست بلکه در میدان بود و نیروها پشت سرش بودند؛ اولین خودرو در عملیات ها، خودروی او و اولین نفر در سنگرها، خود او بود؛ در این عملیاتی هم که منجر به شهادت او شد، خود به میدان رفت و شرور در درگیری را به درک واصل کرد.

 

 

فرمانده انتظامی استان کرمان با افزودن اینکه الگوی او شهیدان خالداری و زنده روح و حاج قاسم و سرداران این مرز و بوم بود؛ افزود: شهیدان احسان شیرخانی و امیرحسین خدادادی هم از خانواده شهدا هستند؛ احسان عزیز و همرزم من، دو برادر بودند که یکی از آنان در زلزله بم از دنیا رفت و {پدر} احسان، رزمنده دلاور سپاه که شیمیایی است، این تک پسر و همه سرمایه خود را برای امنیت شما مردم داد.

 

 

وی با اشاره به اینکه شهید امیر حسین خدادادی از دلیران مهد ولادت حاج قاسم یعنی از رابر و پرورش یافته همان مکتب است؛ تصریح کرد: به واقع او از شجاع ترین سربازان این یگان بود.

 

 

سردار ناظری با ضرس قاطع اعلام کرد: میثاق می بندیم با شهدا که یک لحظ راه شما را بی رهرو نخواهیم گذاشت و در راستای تأمین امنیت شما ایستادیم؛ با تمام توان مقابل کسانی که قصد اخلال در نظم و امنیت کشور داشته باشند ایستادیم و سرنوشت آنان مانند هلاکت دو شرور اخیر است.

 


وی در خطاب به سوداگران مرگ هشدار داد: برگردید! ارتزاق حلال در این کشور برای شما مباح است؛ کویر را گورستان اسرار و قاچاقچیانی می کنیم که بخواهند از مرز کرمان عبور کنند.

 

 

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه ما برای شهادت آمدیم و همرزمان من اینگونه می گویند «مرگ اگر مرد است گو نزد من بیا/ تا به آغوشش بگیرم تنگ تنگ» خاطرنشان کرد: آخرین وصیت این شهدا همان وصیت حاج قاسم است که کرمان تا همیشه با ولایت بماند زیرا آنچه این نظام ولایی را مقتدر کرده و امنیت و آرامش را به ارمغان آورده، ولایت فقیه است.

 



وی در پایان گفت: توفیق و رستگاری و رفع موانع و مشکلات و تأمین امنیت و آرامش ما در پیروی از ولی امر مسلمین و تأسی به ارواح مطهر شهدا است.

کد خبر 1117608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha