ظهور و بروز برخی مشکلات نتیجه غفلت از دشمن است

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه بروز برخی مشکلات همانند اختلال در جایگاه های سوخت نتیجه غفلت از دشمن است، گفت: کوچک‌شمردن دشمن، مانع از تیزبینی و حفاظت از او خواهد شد باید برای مقابله با جنگ تبلیغاتی و رسانه ای استکبار، بصیرت افزایی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری،‌ حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۲۷آبان) در نشست با سردار «علی فدوی» جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به برای حضور در رزمایش اطلاعاتی سپاه کربلا به استان مازندران سفر کرده، اظهار کرد: خداوند متعال را شاکریم که به برکت خون شهدا،تلاش های امام راحل و هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای (مدظله العالی) در کشور جنگ نظامی نداریم.

 

 

نماینده ولی فقیه در مازندران به جنگ اقتصادی اشاره و بیان کرد: زمینه‌ساز باورمندی مردم نسبت به فعالیت‌های فرهنگی تبلیغاتی ما این است که در این نوع جنگ به موفقیت‌هایی دست پیدا کنیم.

 

 

وی با بیان اینکه جنگ اصلی جنگ فرهنگی است، افزود:رهبری فرمودند در جریان فعالیت در حوزه تولید هم باز جنگ مهم جنگ فرهنگی است، جنگ اقتصادی فوریت و جنگ فرهنگی اهمیت بیشتری دارد، همچنین شاهد جنگ تبلیغاتی و رسانه‌ای یا همان جنگ الفاظ (که آمریکا در این زمینه بسیار مهارت دارد) هستیم.

 

 

حجت الاسلام محمدی لائینی در ادامه عنوان کرد: همانطور که آمریکا در قرارداد تحریم از کلمه تعلیق به جای لغو استفاده کرد، اما بنیان معنوی، عرفانی و ولایی قوی انقلاب ما در این مملکت کار را پیش می برد گرچه گاهی مشکلاتی (همچون فتنه بنزین اختلال در جایگاه های سوخت) اتفاق می‌افتد و خساراتی در بردارد که تا حدودی مربوط به غفلت می‌شود.

 

 

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: دشمنان در مقابل ما روحیه خودشان را از دست دادند، مصداقش همین جریان پیروزی سربازان سپاه در مقابل ناوهای آمریکایی در دریای عمان است، این‌ها همان بنیه‌های معنوی است که در رگ‌های این نسل پرتوان جاری است، دشمن ترسیده است.

کد خبر 1117610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha