اهدا ۳۰۰ بسته معیشتی و نوشت افزار به خانواده های نیازمند

سرهنگ نباتی از اهدا ۳۰۰ بسته معیشتی و نوشت افزار در قالب کمک مومنانه و پویس « همکلاسی مهربان» به خانواده های نیازمند این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سرهنگ « مهدی نباتی» روز پنجشنبه به مناسبت هفته بسیج در جمع خبرنگاران، گفت:هفته بسیج فرصت مناسبی برای تبیین فرهنگ بسیجی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان با اشاره به برنامه های پیش بینی شده در هفته بسیج دلیجان افزود:برنامه ها با حضور اقشار مختلف و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه رزمایش جهادگران بسیجی و اعزام تیم‌های پزشکی به نقاط محروم و اجرای طرح شهید سلیمانی در راستای خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی از مهمترین برنامه‌های سپاه روح‌الله در هفته بسیج است افزود: امید این با این برنامه ها بتوانیم گره گشای مشکلات مناطق محروم و حاشیه نشین و خدمت رسان این اقشار باشیم.

 

این مقام مسئول دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان را از دیگر برنامه های این هفته در شهرستان دلیجان دانست و بیان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی، ارایه خدمات پزشکی رایگان، پویش نذر خون، میز خدمت مسئولان، همایش بزرگ اقتدار بسیج و طرح قرارگاه محله‌ای اسلامی از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در دلیجان است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان همچنین از اهدا ۳۰۰ بسته معیشتی و نوشت افزار در قالب کمک مومنانه و پویس « همکلاسی مهربان» به خانواده های نیازمند این شهرستان خبر داد و گفت: کمک به نیازمندان و دستگیری از اقشار کم درآمد امری ضروری واز دستورات دین مبین اسلام است.

 

سرهنگ نباتی با اشاره به رونمایی از کتاب« خون و نمک» همزمان با هفته بسیج با حضور سردار جعفری و خانواده شهدا و ایثارگران در دلیجان گفت: تجلیل از جهادگران و بسیجیان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی با هدف تحکیم بنیان خانواده برای بانوان و زوج های جوان و همایش سواد رسانه از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در دلیجان است.

 

وی افزود: ساخت ۱۰ واحد مسکونی با کمک خیران برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی دلیجان در دستور کار بسیج این شهرستان است و یک واحد مسکونی برای خانواده دارای ۲ معلول همزمان با هفته بسیج تحویل داده می‌شود.

کد خبر 1117622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha