اجرای ۱۴۰۰فعالیت به مناسبت هفته بسیج در سمنان

سرهنگ عبدالهی گفت: به مناسبت هفته بسیج یک هزار و ۴۰۰ فعالیت در بخش های مختلف در شهرستان سمنان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «مرتضی عبداللهی» در نشست به مناسبت هفته بسیج با بیان اینکه در هفته بسیج بیش از ۵۰ عنوان برنامه اصلی برگزار خواهد شدگفت: این برنامه ها با ۱۴۰۰ فعالیت برنامه ریزی شده است و ۱۴ برنامه آن به صورت شاخص دیده شده که در این هفته اجرایی خواهد شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه سمنان با اشاره به اینکه از میان این تعداد برنامه ۱۲ برنامه به صورت شاخص است، اظهارداشت: جذب و سازمان‌دهی هدف و مهم‌ترین اولویت نهاد مقدس بسیج است.

 

وی اجرای رزمایش اقتدار جهادگران در قالب تیم‌ها و گروه‌های بسیج سازندگی را از جمله برنامه‌های شاخص هفته بسیج در شهرستان سمنان عنوان کرد و افزود: این رزمایش شنبه ۲۹ آبان ماه با حضور یک مهمان کشوری برگزار می‌شود.

 

عبداللهی برگزاری یادواره‌های شهدا در قالب شهدا آبروی محلات، استقرار ایستگاه‌های بسیج در نقاط پرتردد شهر، ویژه برنامه میثاق ولایت، جشن بسیج با عنوان طلایه‌داران عشق، اجرای مسابقات ورزشی بومی و محلی و پیاده‌روی و ... با عنوان بسیج و تندرستی، اجرای همایش علمی و تجلیل از نخبگان علمی و تبیین دستاوردهای علمی با عنوان بسیج در اوج، برگزاری محافل انس با قرآن، دسته روی بسیج در میدان‌ها اصلی شهر، رزمایش اقتدار بسیج با رویکرد محله‌ای، میثاق با شهدا و عطرافشانی مزار مطهر شهیدان و دیدار با خانواده معزز شهیدان را از دیگر ویژه‌برنامه‌های هفته بسیج امسال برشمرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه سمنان گفت: در روز بسیج مستضعفین پنجم آذرماه نیز تمامی بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج در مصلی نماز جمعه حضور خواهند یافت و عظمت و اقتدار بسیج را به نمایش خواهند گذاشت.

 

وی با تأکید بر اینکه برنامه های هفته بسیج در سمنان به صورت محله محور اجرا خواهد شد، ادامه داد: برنامه داریم مسجد را از چهار دیواری بیرون آورده تا به امورات کل محله رسیدگی کند و مشکلات کل محله را بررسی کرده تا بتواند مسجدی پویا باشد.

 

عبداللهی اظهار کرد: ما در کشوری زندگی می کنیم که جهان در حال الگوگیری از بسیج آن است لذا بسیج الگو کشور های دیگر و باعث اقتدار ایران و ایرانی است.

 

فرمانده سپاه ناحیه سمنان با بیان اینکه بسیج در همه زمینه ها ورود پیدا کرده است، تصریح کرد: هر جای که در کشور به مشکل بر خوردیم بسیج ورود پیدا کرده و مشکل را حل کرده ایم.

 

وی گفت: بسیج یک نهاد مردم پایه است که از همه قشر ها تشکیل شده  و از بدنه مردم قرار گرفته است.

 

عبداللهی تصریح کرد: امسال شعار محوری هفته بسیج با عنوان «بسیج پاره تن مردم است» نام‌گذاری شده است.

 

کد خبر 1117627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha