بررسی بازار طلا و سکه در هفته ای که گذشت

بررسی روند قیمتی بازار طلا و سکه شاهد روند ثابت قیمت در بازار طلا و سکه هستیم به طوری که طلا از هر گرم یک میلیون و ۲۶۳ هزار تومان در ابتدای هفته به گرمی یک میلیون و ۲۴۵ هزار تومان در پایان هفته رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، با مشاهده به روند قیمتی بازار طلا و سکه شاهد روند ثابت قیمت در بازار طلا و سکه هستیم به طوری که طلا از هر گرم یک میلیون و ۲۶۳ هزار تومان در ابتدای هفته به گرمی یک میلیون و ۲۴۵ هزار تومان و هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید از ۱۲ میلیون و ۵۳۹ هزار تومان به ۱۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان رسیده است.

 

بنابراین گزارش (شنبه ۲۲ آبان) هر گرم طلا ۱۸ عیار با ۰.۹۴ درصد رشد به ۱۲,۶۳۸,۰۰۰ ریال، انس جهانی طلا با ۰.۱۹ درصد رشد به ۱,۸۶۵.۶ دلار رسید. همچنین قیمت هر عدد سکه امامی با ۲.۱۶ درصد رشد به ۱۲۵,۳۹۰,۰۰۰ ریال، هر عدد سکه بهار آزادی با ۲.۰۶ درصد رشد به قیمت ۱۲۵,۰۱۰,۰۰۰‬ ‬ ریال،‌ هر عدد نیم سکه با ۱.۵۷ درصد رشد به قیمت ۶۴,۵۰۰,۰۰۰ ریال، هر عدد ربع سکه با ۲.۶۷ درصد رشد به قیمت ۳۸,۵۰۰,۰۰۰ ریال و هر عدد سکه یک گرمی با ۱.۸۲ درصد رشد به قیمت ۲۳,۵۰۰,۰۰۰ رسید.

 

(یکشنبه ۲۳ آبان) هر گرم طلا ۱۸ عیار با ۱.۰۵ درصد رشد به ۱۲,۷۷۱,۰۰۰ ریال،‌ انس جهانی طلا با ۰.۱۶ درصد رشد به ۱,۸۶۴.۹۸ دلار،‌ قیمت هر عدد سکه امامی با ۱.۱ درصد رشد به ۱۲۶,۷۷۰,۰۰۰ ریال،‌ هر عدد سکه بهار آزادی با ۰.۸۲ درصد رشد به قیمت ۱۲۶,۰۴۰,۰۰۰‬ ‬ ریال،‌ هر عدد نیم سکه با ۲.۷۹ درصد رشد به قیمت ۶۶,۳۰۰,۰۰۰ ریال، هر عدد ربع سکه با ۰.۲۶ درصد رشد به قیمت ۳۸,۶۰۰,۰۰۰ ریال و هر عدد سکه یک گرمی با ۰.۲۱ درصد رشد به قیمت ۲۳,۵۵۰,۰۰۰ رسید.

 

(دوشنبه ۲۴ آبان) هر گرم طلا ۱۸ عیار با ۰.۵۴ درصد افت به ۱۲,۷۰۲,۰۰۰ ریال و انس جهانی طلا با ۰.۱۶ درصد رشد به ۱,۸۶۴.۹۸ دلار رسید. همچنین قیمت هر عدد سکه امامی با ۰.۷۲ درصد افت به ۱۲,۵۷۰,۰۰۰ ریال، هر عدد سکه بهار آزادی با ۰.۸۱ درصد افت به قیمت ۱۲۵,۰۳۰,۰۰۰‬ ‬ ریال، هر عدد نیم سکه با ۰.۹۱ درصد افت به قیمت ۶۵,۷۰۰,۰۰۰ ریال، هر عدد ربع سکه با ۰.۷۸ درصد افت به قیمت ۳۸,۳۰۰,۰۰۰ ریال و هر عدد سکه یک گرمی با ۰.۲۱ درصد افت به قیمت ۲۳,۵۰۰,۰۰۰ رسید.

 

(سه شنبه ۲۵ آبان) هر گرم طلا ۱۸ عیار با ۰.۷۵ درصد افت به ۱۲,۶۰۸,۰۰۰ ریال، انس جهانی طلا با ۰.۱۲ درصد رشد به ۱,۸۶۷.۱۳ دلار، قیمت هر عدد سکه امامی با ۰.۳۱ درصد افت به ۱۲۵,۴۸۰,۰۰۰ ریال، هر عدد سکه بهار آزادی با ۱‌.۲۶ درصد افت به قیمت ۱۲۳,۴۸۰,۰۰۰‬ ‬ ریال، هر عدد نیم سکه با ۱.۰۸ درصد افت به قیمت ۶۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال، هر عدد ربع سکه با ۰.۷۹ درصد افت به قیمت ۳۸,۰۰۰,۰۰۰ ریال و هر عدد سکه یک گرمی با ۲.۱۷ درصد افت به قیمت ۲۳,۰۰۰,۰۰۰ رسید.

 

(چهارشنبه ۲۶ آبان) هر گرم طلا ۱۸ عیار با ۰.۴۶ درصد افت به ۱۲,۵۵۰,۰۰۰ ریال و انس جهانی طلا با ۰.۶۷ درصد افت به ۱,۸۵۰.۴۹ دلار رسید. همچنین قیمت هر عدد سکه امامی با ۰.۱۵ درصد رشد به ۱۲۵,۶۷۰,۰۰۰ ریال، هر عدد سکه بهار آزادی با ۰.۰۱ درصد افت به قیمت ۱۲۳,۴۷۰,۰۰۰‬ ‬ ریال، هر عدد نیم سکه با ۰.۷۸ درصد افت به قیمت ۶۴,۵۰۰,۰۰۰ ریال، هر عدد ربع سکه با ۰.۸ درصد افت به قیمت ۳۷,۷۰۰,۰۰۰ ریال و هر عدد سکه یک گرمی با ۰.۱۳ درصد رشد به قیمت ۲۳,۰۳۰,۰۰۰ رسید.

 

(پنجشنبه ۲۷ آبان) قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۲  میلیون و  ۴۵۰ هزار تومان رسید، نیم سکه ۶  میلیون و ۴۵۰  هزار  تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان است. همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۸۶۷ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و۲۴۵  هزار تومان معامله می‌شود. 

 

 

 

کد خبر 1117633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha