اخلاق نیکو موجب جذب بیشتر جوانان و نوجوانان به مساجد می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان گفت: اخلاق خوب موجب جذب بیشتر جوانان و نوجوانان به مساجد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام محمدابراهیم مولازاده‌راد رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان در بازدید از خانه قرآن احسان این شهرستان اظهار کرد: اخلاق نیکو موجب جذب بیشتر جوانان و نوجوانان به مساجد می‌شود و قرآن کریم بهترین و موثرترین نسخه شفابخش برای سلامت جامعه است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان افزود: اخلاق نیکو نه تنها در جامعه و ارتباطات اجتماعی مهم و تاثیرگذار است، بلکه در خانواده نیز اهمیت بسزایی دارد و سبب تداوم و آرامش زندگی می‌گردد؛ رعایت موازین اخلاقی زندگی را گلستان و غیراخلاقی عمل نمودن، بهشت زندگی را به خاکستر تبدیل می‌کند.

 

حجت‌الاسلام مولازاده با اشاره به آیات کلام الله مجید گفت: شرط اهمیت یافتن و ارزش دار شدن انسان‌ها اقامه دستورات الهی در زندگی است که در کتب آسمانی از جمله قرآن کریم هم آمده است.

 

ویتصریح کرد: امروز حضور فعالان قرآنی در فضای مجازی بسیار ضرورت دارد و اگر فعالان فرهنگی و قرآنی، عرصه مجازی را ترک کنند جولانگاه لشکر شیطان خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام مولازاده سعادت جامعه را در گرو عمل به قرآن دانست و اذعان داشت: وقتی جامعه‌ای تحت مدیریت معارف قرآنی قرار نگیرد، باید از اندیشه‌ها و نسخه‌های مکاتب غیرالهی بهره‌مند شود و چنین جامعه‌ای روی سعادت و خوشبختی را نخواهد دید.

کد خبر 1117635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha