حضور اساتید برجسته قرآنی خراسان شمالی در اجلاسیه «نورالثقلین»

سرپرست اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: اساتید برجسته و مجرب قرآنی خراسان شمالی در اجلاسیه کشوری مدرسین نهضت قرآنی نورالثقلین شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «سید ناصر حسینی» امروز پنج شنبه اعلام کرد: اجلاسیه مدرسین نهضت قرآنی «نورالثقلین» با حضور اساتید مجرب قرآنی استان‌ها در مشهد مقدس و به مدت سه روز از دوم تا پنجم آذرماه سال جاری برگزار می‌شود.

 

سرپرست اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، از حضور ۱۵ استاد مجرب قرآنی خراسان شمالی در این اجلاسیه خبر داد و افزود: این اجلاسیه در سه محور تربیتی، قرآنی و مهارت‌های تربیتی و آموزشی برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: آموزش‌های تخصصی مربیان و معلمان قرآن و آموزش‌های تخصصی که با اتکا به ظرفیت‌های مردمی، مؤسسات قرآنی و خانه‌های قرآن انجام می‌شود، طرحی است که با عنوان نورالثقلین در حال برگزاری است.

 

حسینی بیان کرد: این طرح ویژه مدیران مراکز تربیت قرآنی و مربیان جلسات خانگی قرآن کریم است که به‌صورت دو دوره آموزش مجازی باهدف تحقق مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر ارتقای کمی و کیفی محافل خانگی قرآنی و توانمندسازی مربیان قرآنی اجرا می‌شود.

 

 

 

کد خبر 1117636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha