نشست شورای فرهنگ عمومی کاشان برگزار شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از برگزاری پنجاه و ششمین جلسه این شورا با حضور آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان برگزار شد.

میثم نمکی در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: پنجاه و ششمین نشست شورای فرهنگ عمومی کاشان با حضور آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان و سایر اعضا برگزار شد.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی کاشان افزود: در این نشست که روز چهارشنبه ۲۶ آبان ماه به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان برگزار شد، اعضا به ارائه پیشنهادات و بررسی طرح ها و برنامه های خود در خصوص ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در کاشان به عنوان پایتخت نهج البلاغه پرداختند.

 

میثم نمکی با بیان اینکه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در ایجاد نشاط اجتماعی مؤثر است، گفت: در شهرستان کاشان بیش از ۲۱ باب کتابخانه با زیر بنای ۱۱ هزار متر مربع و ۴۰۰ هزار جلد کتاب در موضوعات مختلف برای علاقه مندان به کتاب وجود دارد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان خاطر نشان کرد: در پایان این نشست تصویر رهبر معظم انقلاب اسلامی که در سفر معظمٌ له در بیستم آبان ۱۳۸۰ به کاشان توسط سید اکبر شعبانی اردهالی هنرمند پیشکسوت عکاسی کاشان ثبت شده است، رونمایی شد./

 

 

کد خبر 1117653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha