بیش از ۷۵ ویژه برنامه هفته بسیج در آستارا برگزار می‌شود

سرهنگ قنبری گفت: بیش از ۷۵ ویژه برنامه به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج در شهرستان آستارا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «بهزاد قنبری» امروز(پنجشنبه، ۲۷ آبان) در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج اظهارکرد: شعار امسال هفته بسیج«بسیج؛ پاره تن مردم» است و ویژه برنامه‌های بزرگداشت این هفته از ۲۹ آبان آغاز و تا ۵ آذر ادامه خواهد داشت.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان‌اینکه بسیج در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی کرده و منشاء خدمات ارزشمند بسیاری بوده است، افزود: روحیه بسیجی در پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب نقش مهم و تاثیرگذاری داشته است.

 

وی با اشاره به اینکه امروز کشور در بیشتر عرصه‌ها حرف برای گفتن دارد و این با تلاش فرزندان این مرز و بوم و روحیه و تفکیر بسیجی به دست آمده است، تصریح‌‎کرد: قبل از پیروزی انقلاب وابسته به کشورهای دیگر بودیم اما امروز به برکت انقلاب و تلاش جوانان روی پای خود ایستاده‌ایم و روز به روز در زمینه‌های مختلف پشیرفت‌ می‌کنیم. 

 

قنبری با بیان‌اینکه به مناسبت چهل و دومین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین بیش از ۷۵ ویژه برنامه در شهرستان آستارا با مشارکت ادارات، حوزه‌ها، پایگاه‌ها و کانون‌های اقشاری بسیج برگزار می‌شود، گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برپایی میزهای خدمت، تجلیل از بسیجیان نمونه، رزمندگان و ایثارگران، ویزیت رایگان، محافل انس با قرآن، نواختن زنگ بسیج، تجلیل از خیرین بسیجی، اجرای رزمایش کمک مومنانه(توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان)، مشاوره حقوقی رایگان، برگزاری اردوهای جهادی، جشنواره بازی‌های بومی محلی، نشست تحکیم خانواده و اجرای تئاتر خیابانی از مهم‌ترین برنامه‌های بزرگداشت هفته بسیج در شهرستان آستارا است.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا از برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان خبر داد و افزود: این مراسم ساعت ۱۰ صبح روز(چهارشنبه، ۳ آذر) با عنوان« تجدید بیعت و میثاق با ولایت» در سالن ورزشی انقلاب برگزار می‌شود.

 

قنبری برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی را از دیگر برنامه‌های مهم بزرگداشت هفته بسیج در شهرستان آستارا برشمرد و خاطرنشان‌کرد: این همایش ساعت ۷ صبح(روز جمعه، ۵ آذر) با مشارکت تربیت‌بدنی سپاه، بسیج ورزشکاران و اداره ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

کد خبر 1117695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha