شهدا بهترین الگوی مقاومت در شرایط سخت هستند

موسوی میرزایی با تأکید بر اینکه شهدا بهترین الگوی مقاومت در شرایط سخت هستند، گفت: امروز همگان وامدار خون شهدا هستیم زیرا آنان نهایت ثروت‌شان را تقدیم اسلام و انقلاب کردند از این‌رو هیچ بهانه‌ای برای کم‌کاری وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «سید محمد موسوی میرزایی» امروز(۲۷ آبان) در آیین استقبال و تکریم خانواده شهید تازه تشخیص هویت شده «جهانگیر نقدی‌پور» و گرامیداشت چهار شهید گمنام دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار کرد: بزرگترین ثروت یک خانواده فرزندان صالح و سالم هستند و بزرگترین ثروتی که یک انسان دارد و هیچ چیزی در برابر آن ارزش ندارند، نعمت حیات و زندگی است لذا امروز ما در خدمت خانواده شهیدی هستیم که بزرگترین ثروت‌شان را برای آرامش امروز ما تقدیم انقلاب و اسلام کرده‌اند.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: اگر امروز از مشکلات شکایت می‌شود باید بگوییم در خدمت شهید بزرگواری هستیم که در سال‌های دفاع مقدس توانست با کمترین امکانات در خاکریز مقاومت کند ولی ما الان شرایط بهتری داریم لذا باید از آنان الگو بگیریم.

 

موسوی میرزایی ادامه داد: اگر شهدا با کمترین سلاح در برابر دشمن ایستادند امروز ما به سلاح‌های متعدد و علم و دانش مجهز هستیم.

 

وی افزود: اگر این شهدا در آن زمان که شاید امنیتی وجود نداشت، توانستند نهال جمهوری اسلامی را به ثمر برسانند امروز بهانه‌ای برای ما وجود ندارد زیرا هم سلاح، هم سنگر خوب و هم قدرت داریم.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با تأکید بر اینکه مدیون خون شهدا هستیم، بیان کرد: با همه وجود تلاش خواهیم کرد نهالی که با زحمات این شهیدان عزیز به ثمر نشسته، بارور کنیم و به عنوان نماینده نسل دوم و سوم انقلاب عهد می‌بندم با تمام قوا در شرایطی که قابل مقایسه با آن شرایط نیست این نهالی که بزرگ شده و به ثمر نشسته را به برکت خون شهیدان، دعای خیر صالحان و به مدد رهبر معظم انقلاب و یاری امام زمان (عج) پربار کنیم.

 

وی خطاب به خانواده شهید جهانگیر نقدی‌پور،  گفت: مردم خراسان جنوبی قدردان زحمات شما و اندوخته‌ای هستند که شما تقدیم انقلاب و اسلام کرده‌اید.

 

موسوی میرزایی در پایان تأکید کرد: امروز همگان وامدار خون شهدا هستیم زیرا آنان نهایت ثروت‌شان را تقدیم اسلام و انقلاب کردند از این‌رو هیچ بهانه‌ای برای کم‌کاری وجود ندارد.

 

در این مراسم از تمثال شهید «جهانگیر نقدی‌پور» رونمایی و سپس این تمثال به پدر و مادر شهید تقدیم شد. شهید والامقام نقدی‌پور سال ۱۳۸۵ به عنوان شهید گمنام در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به خاک سپرده شد و پس از ۲ مرحله انجام آزمایش های DNA هویت این شهید تایید شد.

 

شهید جهانگیر نقدی‌پور در عملیات والفجر مقدماتی در ۱۸ بهمن سال ۱۳۶۱  به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

کد خبر 1117700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha