بسیج عامل تقویت و وحدت عمومی است/ اجرای ۱۸۷۵ برنامه ویژه هفته بسیج در کردستان

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اجرای یک‌هزار و ۸۷۵ برنامه ویژه هفته بسیج در استان گفت: بسیج حلال مشکلات مردم و عامل تقویت و وحدت عمومی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در جمع اصحاب رسانه کردستان با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا به ویژه شهیده فاطمه اسدی اظهار کرد: امسال برنامه‌های هفته بسیج با کیفیت بیشتر در یک‌هزار و 875 برنامه در استان برگزار می‌شود که از ۲۹ ابان آغاز و تا ۵ آذر استمرار دارد.

 

 

وی بسیج را عامل قدرت و اقتدار ملت ایران و حلال مشکلات مردم و عامل تقویت و وحدت عمومی دانست و گفت: هفته بسیج امسال با شعار «بسیج پاره تن اسلام است» نامگذاری شده است.

 

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اعلام کرد: در هفته بسیج امسال اقدامات برجسته ای در حوزه محرومیت‌زدایی در پنج شاخصه بهداشت و درمان، آبرسانی، منابع طبیعی، مدارس و راه در استان انجام می‌گیرد.

 

 

سردار حسینی فعالیت بسیجیان در سامانه اطلس بسیجیان، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا و تجلیل از بسیجیان استان را از اولویت‌ها دانست و گفت: این برنامه‌ها در هفته بسیج انجام می‌گیرد.

 

 

199 میلیارد تومان کار در ایام کرونا در کردستان انجام شد

 

 

وی عنوان کرد: در ایام کرونا بسیج تلاش کرد تا نیازی را از نیازمند حل و فصل کند و سپاه در بسته معیشتی، تهیه جهیزیه، تبلت و احداث مسکن مددجویان، پنل‌های خورشیدی انجام دهد و در مجموع 199 میلیارد تومان کار در ایام کرونا در استان انجام شد.

 

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه 33 برنامه در حوزه آب و پل و جاده در استان انجام شد، افزود: آزادی ۶۰۱ زندانی غیر عمد نیز از دیگر اقدامات سپاه در کنار سایر دستگاهها و خیرین در استان کردستان بود.

 

 

سردار حسینی اعلام کرد: آسان‌سازی ازادی زندانیان مالی و برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری نیز در استان انجام خواهد شد و ۷۵ طرح در این جشنواره داوری خواهد شد و برگزیدگان جشنواره حمایت خواهند شد.

 

 

وی مبارزه با ویروس کرونا تا پایان نابودی ویروس را از دیگر اقدامات سپاه بیت‌المقدس دانست و گفت: در حوزه واکسیناسیون ۲۵ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در استان ایجاد و زمینه واکسیناسیون مراجعه کنندگان فراهم شده است.

 

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: 51 درصد واجدین شرایط تاکنون واکسن کرونا در استان دریافت کرده‌اند و باید استقبال مردم از این طرح افزایش یابد تا زمینه ایمنی مردم فراهم شود.

 

 

حسینی عنوان کرد: انجام ۶۳ مورد عمل جراحی چشم نیز از اقدامات حوزه بهداشت سپاه بیت‌المقدس در استان بوده است.

 

 

نواختن زنگ بسیج در مدارس کردستان

 

 

وی برگزاری همایش علما، نواختن زنگ بسیج در مدارس، برگزاری نشست با فرماندهان بسیج، از دیگر برنامه‌های هفته سپاه در هفته جاری است.

 

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: فرهنگ معنویت و اخلاق را باید در جامعه افزایش داد و این مهم نیاز به فعالیت بیشتر حلقه‌های بصیرتی است که مدنظر سپاه استان است.

 

 

سردار حسینی اظهار کرد: هرچقدر ارتباط با مردم بیشتر باشد امنیت بیشتری در استان حاکم خواهد بود‌ و بی‌شک بسیج برخواسته از دل مردم است که استقبال مردم استان از بسیج عامل حفظ و ماندگاری امنیت استان خواهد بود.

 

 

وی افزود: جنگ سخت و نیمه سخت تبدیل به جنگ نرم شده است و ما باید فرهنگ غنی و ارزش‌های والای کشور خود را ارتقا دهیم و مروج فرهنگ غنی اسلامی باشیم تا از ورود فرهنگ بیگانه به داخل این مرز و بوم جلوگیری کنیم.

 

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به جهانی شدن نام شهیده فاطمه اسدی اذعان کرد: شهیده اسدی مظلومانه کشته شد و به همین دلیل نامش جاودانه ماند.

 

کد خبر 1117708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha