۲ کتاب از آثار آیت‌الله شفیعی رونمایی شد

مراسم رونمایی از ۲ کتاب «عباد الرحمن» و «رهپویان و رهجویان» از آثار آیت‌‌الله سیدعلی شفیعی، امروز (پنج شنبه ۲۷ آبان) در کتابخانه شهید شفیعی اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، مراسم رونمایی از ۲ کتاب «عباد الرحمن» و «رهپویان و رهجویان» از آثار آیت‌‌الله سیدعلی شفیعی، امروز (پنج شنبه ۲۷ آبان) در کتابخانه شهید شفیعی اهواز برگزار شد.

 

«آیت‌الله سیدعلی شفیعی» در این نشست با اشاره به اهمیت کتاب و کتابت اظهار کرد: کلمه کتاب در قرآن مبارک در جاهای متعدد ذکر شده است و ماده اصلی کتاب، ثبات و استقرار است؛ به چیزی مکتوب می‌گویند که پایه محکمی داشته باشد و از بین نرفتنی باشد.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آیاتی از قرآن کریم که کلمه کتاب و مشتقات آن ذکر شده است اضافه کرد: اگر نگویم کلمه «کتاب» مقدس‌ترین کلمه است، ولی آنچه مسلم است از مقدس‌ترین کلمات بوده و همیشه با تعبیرات زیبا به کار می‌‌رود.

 

وی با بیان اینکه در اشعار و ادبیات گوناگون این موضوع به خوبی مشاهده می‌شود تصریح کرد: قرآن مبارک هم این حقیقت را به گونه‌های مختلف بیان کرده و مشتقات مختلف آن در آیات به کار رفته است.

 

آیت‌الله شفیعی در پایان خاطر نشان کرد: یکی از برکاتی که همیشه مورد توجه ادیبان و فرهیختگان بوده، کتاب است.

 

کد خبر 1117742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha