ضرورت حمایت از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جوانان

حجت‌الاسلام نبی‌زاده در دیدار با هاشمیه متقیان، بر ضرورت حمایت از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جوانان تاکید کرد و گفت: یکی از اولویت‌های فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، فعالیت‌های فرهنگی بانوان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی‌زاده» امروز (پنج‌شنبه ۲۷ آبان) در دیدار با هاشمیه متقیان قهرمان ملی مسابقات پاراالمپیک، با ابراز خرسندی از افتخارآفرینی این بانوی خوزستانی در عرصه رقابت‌های جهانی اظهار کرد: ما وظیفه خود دانستیم هر چند با گذشت مدت زمانی از کسب این موفقیت بزرگ، اما هم به عنوان یک بانوی موفق ایرانی و هم به عنوان یک بانوی خوزستانی، علی‌رغم معلولیت جسمانی ولی با افتخار بزرگی که برای کشور به ارمغان آوردید، برای قدردانی از این موفقیت به یاد ماندنی، با شما دیداری داشته باشیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با تأکید بر اینکه یکی از اولویت‌های فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، فعالیت‌های فرهنگی بانوان است افزود: بانوانی همچون شما که دارای ویژگی‌های مثبت و متعددی هستند، تنها متعلق به خودشان نیستند بلکه می‌توانند برای جامعه بانوان و دختران ما به خصوص در خوزستان، بسیار اثرگذار باشند.

 

وی اضافه کرد: بی‌شک عنایتی که خداوند متعال در این مسیر نسبت به شما داشته و موفقیتی که به دست آوردید، بسیاری از جوانان ما علی‌رغم برخورداری از شرایط مطلوب و مساعد، اما نتوانستند چنین اتفاقی را رقم بزنند و این واقعا جای مباهات و خرسندی دارد.

 

حجت‌الاسلام نبی‌زاده با دعوت از هاشمیه متقیان به عنوان عضوی از جمعیت بانوان اندیشه‌ورز سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان، از وی در جهت ارتقای ارزش‌های فرهنگی و اثربخشی آن بین بانوان و دختران جامعه دعوت به حضور و همکاری کرد.

 

وی با تاکید بر ضرورت حمایت از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جوانان ابراز کرد: لازم است ما در شرایطی هم شنونده و انتقال‌دهنده مطالبات مردمی باشیم به خصوص انتظار می‌رود مسئولان ما در استان بیش از پیش پیگیر مسئله ورزش جوانان به ویژه ورزش معلولان و جانبازان در استان پهناور خوزستان و شهر اهواز باشند و مجموعه‌های ورزشی که مختص این عزیزان هستند و نیاز به تعمیر و سازندگی دارند را در دستور کار خود قرار دهند تا با انگیزه و امکانات بیشتری در رسیدن به هدف خود اهتمام ورزند.

 

«هاشمیه متقیان» حفظ حجاب و پوشش مناسب در مسابقات را به عنوان یک ارزش برای بانوی مسلمان ایرانی دانست و عنوان کرد: بسیاری از افراد و حتی جوانانی که می‌خواهند وارد عرصه ورزش جهانی شوند، این دغدغه را دارند که حفظ حجاب برای آنها محدودیت ایجاد کند، در صورتی که اصلا اینطور نیست و با پوشش مناسب هم می‌توان در رقابت با حریفان، به قله‌های موفقیت رسید.

 

قهرمان و دارنده مدال طلای مسابقات جهانی پاراالمپیک خواستار توجه جدی مسئولان به جوانان موفق و افتخارآفرین شد و بیان کرد: انتظار می‌رود مسئولان ما به ویژه مسئولان استانی، ضمن اینکه به وعده‌های داده شده جامه عمل می‌پوشانند، تلاش کنند تا جوانانی که با سختی و همت فراوان برای سربلندی کشور، تلاش کرده‌ اند، تا جایی که امکان دارد به مردم شناسانده شوند تا در اوج موفقیت در گمنامی به سر نبرند.

 

لازم به ذکر است، در خاتمه این دیدار، با اهدای هدیه، لوح سپاس و حکم عضویت در جمعیت بانوان اندیشه‌ورز استان، توسط مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان از خانم هاشمیه متقیان تقدیر شد.

 

کد خبر 1117749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha