۳۰۰ تن مرغ منجمد در گیلان توزیع می‌شود

سید محمدی از توزیع ۳۰۰ تن مرغ منجمد در شهرستان‌های مختلف گیلان خبر داد و گفت: بر اساس اعلام ستاد تنظیم بازار کشور، قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد برای مصرف کننده ۲۰ هزار تومان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «سید محمود سید محمدی» شامگاه (پنج شنبه، 27 آبان) در برنامه گفت‌وگوی خبری اظهار داشت: 300 تن مرغ منجمد در شهرستان‌های مختلف گیلان توزیع می‌شود و بر اساس اعلام ستاد تنظیم بازار کشور، قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد برای مصرف کننده 20 هزار تومان است.

 

سرپرست پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه ستاد تنظیم بازار در سطح کشور قیمت کالاهای اساسی سبد خانوار از جمله مرغ را تعیین می‌کند ابراز داشت: قیمت مرغ منجمد برای عوامل توزیع و عمده فروشی‌ها هر کیلوگرم 18 هزار تومان محاسبه می‌شود.

 

سید محمدی با تاکید بر اینکه برای توزیع مرغ‌ منجمد در شهرستان رشت و سایر شهرستان‌های استان گیلان هیچ‌گونه محدودیت زمانی و مکانی اعمال نمی‌شود ابراز داشت: در حال حاضر میزان ذخیره‌سازی مرغ در استان گیلان به اندازه کافی و طبق نیاز انجام شده و هیچ مشکلی در این بخش وجود ندارد.

 

وی از فروش مرغ منجمد در دو فروشگاه زنجیره‌ای شهر رشت خبر داد و با اشاره به اینکه در صورت کمبود مرغ منجمد از استان‌های همجوار وارد می‌شود اذعان کرد: سازمان جهاد کشاورزی گیلان به عنوان متولی تامین و نظارت بر بازار مرغ محسوب می‌شود بنابراین اقدام به توزیع مرغ منجمد در استان کرده است.

 

سرپرست پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی گیلان این استان را یکی از مراکز عمده و پیشتاز در حوزه تولید مرغ گرم اعلام کرد و در ادامه خاطرنشان کرد: توزیع مرغ منجمد در سطح شهرستان‌های استان گیلان و بین مراکز مختلف آن براساس ضرایب جمعیتی انجام می‌شود.

 

کد خبر 1117761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha