مناسب ترین فضای اداری برای اقامه نماز جماعت اختصاص یابد

فرماندار کاشان گفت: نمازخانه ادارات بایستی از لحاظ کیفی شرایط مناسبی برای نمازگزاران و ارباب رجوع داشته باشد و مناسب ترین فضای اداری برای اقامه نماز جماعت اختصاص یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان؛ علی اکبر مرتضایی در نشست شورای اقامه نماز شهرستان کاشان که با حضور نماینده ولی فقیه در منطقه برگزار شد، گفت: نمازجماعت به عنوان یک فریضه مهم دینی می تواند در ادارات شهرستان باعث وحدت، همکاری و بهبود کیفیت کار در خدمت رسانی بهتر به مردم شود.

 

فرماندار کاشان تاکید کرد: نمازخانه ادارات بایستی از لحاظ کیفی شرایط مناسبی برای نمازگزاران و ارباب رجوع داشته باشد و مناسب ترین فضای اداری برای اقامه نماز جماعت اختصاص یابد.

 

مرتضایی تصریح کرد: برگزاری فریضه نمازجماعت باید با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در دستگاه های اجرایی شهرستان و همچنین در کارخانجات به منظور تشویق کارگران به حضور در نمازجماعت انجام گیرد.

 

فرماندار کاشان اضافه کرد: مدیران شرکت ها می توانند با بهره گیری از ظرفیت برگزاری نماز جماعت، مباحث و مسائل مهم کاری آن مجموعه را به اطلاع کارگران رسانده و نتایج بهتری در کار آنها بگیرند.

 

جانشین شورای اقامه نماز شهرستان کاشان بیان داشت: امامان جماعت در ادارات و ارگان ها و مساجد باید به نحو شایسته مورد تکریم و توجه قرار گیرد و همچنین فریضه نمازجماعت به صورت منظم و در ساعت مشخص انجام گیرد.

 

 فرماندار ویژه کاشان در پایان این جلسه حضور سرزده در ادارات و همچنین شرکت در نماز جماعت در دستگاه های اجرایی را از جمله برنامه های هفتگی خود عنوان کرد./

کد خبر 1117766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha