فرهنگ برادریِ آمیخته با فداکاری در بسیج سرچشمه معرفت الهی است

امام جمعه نوش آباد گفت: فرهنگ صمیمیت و برادریِ آمیخته با فداکاری و ایثار در بسیج سرچشمه معرفت الهی است و بسیج و بسیجی نماد اخلاص، دلاورمردی، ولایت مداری،ظلم ستیزی، جهاد و خدمت خالصانه و بی منت به مردم است.

حجت الاسلام سید حسین علوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: بسیج میدان دار دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و ارزش های دفاع مقدس در حوزه های مختلف است.

 

امام جمعه شهر نوش آباد افزود: بسیج در تمام ادوار تاریخ درخشان انقلاب اسلامی، مایه سرافرازی، اقتدار و اتحاد ایران اسلامی بوده و در همه عرصه های خدمت به مردم و حفظ آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

 

حجت الاسلام علوی تصریح کرد: فرهنگ صمیمیت و برادریِ آمیخته با فداکاری و ایثار در بسیج سر چشمه معرفت الهی است و بسیج و بسیجی نماد اخلاص، دلاورمردی، ولایت مداری،ظلم ستیزی، جهاد و خدمت خالصانه و بی منت به مردم است.

 

امام جمعه نوش آباد افزود: نقش بسیج در رخدادهای مختلف همچون فعالیت های فرهنگی مذهبی، محرومیت زدایی، عمران و آبادانی، خدمت به مردم در بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله و کرونا بسیار پر رنگ و شایسته تقدیر است.

 

حجت الاسلام علوی خاطر نشان کرد: حوزه فعالیت بسیج میدان خدمت براساس عشق است و همه ما باید مسیر عشق را با الگوگیری از شهدای عزیز با دلدادگی و بندگی حق تعالی بپیماییم./

 

کد خبر 1117783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha