دشمنان دائم به دنبال تغییر رفتار در نوع دشمنی هستند 

حجت الاسلام احمد نجنو گفت: دشمنی دشمن تمام شدنی نیست و آنها دائم به دنبال تغییر رفتار در نوع دشمنی بوده و زمین جنگ را تغییر می‌دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۲۸ آبان ماه حجت الاسلام «احمد نجنو» در خطبه های نماز جمعه کهنوج، گفت: دشمنی دشمن تمام شدنی نیست و آنها دائم به دنبال تغییر رفتار در نوع دشمنی بوده و زمین جنگ را تغییر می‌دهند.


امام جمعه کهنوج افزود: در ماه های اخیر مخصوصا از زمانی که دولت جدید در ایران روی کار آمده است اتاق جنگ رسانه‌ای دشمنان ما همزمان با عملیات های دیگر در عرصه اقتصاد و امنیت آرامش جدیدی به خود گرفته است.


وی بیان کرد: چند هفته قبل نفتالی بنت در دیداری که با جو بایدن داشت از طراحی عملیات جدیدی بر علیه ملت ایران پرده برداشت و آن هم عملیات مرگ با هزاران ضربه چاقو است.


حجت الاسلام نجنو ابراز کرد: ایشان با صراحت در صحبت با رئیس جمهوری آمریکا اعتراف می‌کند که ما دیگر توان براندازی نظام ایران با یک یا چند عملیات بزرگ را نداریم اما می‌توانیم با یک سری عملیات های نظامی و رسانه ای کوچک ضربات متعددی وارد کنیم


خطیب جمعه کهنوج ادامه داد: ضربات باید به نحوی باشد که ایران مشغول خود شده و با فشارهای روحی و روانی کم کم تحلیل روند، عملیات های بزدلانه و کور و حمله‌های هکری و سایبری که چند وقت قبل به سیم سوخت‌رسانی وارد کردن در راستای همان عملیات هزاران ضربه چاقو بود که در دفتر رئیس جمهوری آمریکا طراحی شده بود.


وی تاکید کرد: دشمنان ما به دنبال آن هستند که نگذارند امید به وجود آمده در دل مردم پایدار بماند و با این تحرکات کور و بزدلانه خودشان به دنبال برهم ریختن سیستم عصبی جامعه هستند.


حجت الاسلام نجنو تاکید کرد: دشمن بداند که ما تمام حرکات آن را زیر نظر داریم و بدانند که با هر تکی پاتکی قوی تر اجرا خواهیم کرد که فرزندان این ملت و ولایت هم ساکت ننشسته و با طراحی حمله پاتکی در جواب آنها را می دهند.


امام جمعه کهنوج اضافه کرد: فرزندان ایران در پاسخ به حمله سایبری یک سری عملیات های سایبری تحت عنوان عصای موسی بر پیکره پوشالی موساد و اسرائیل وارد کرده که همه زیرساخت‌های رژیم صهیونیستی از سیستم مخابراتی گرفته تا سیستم های امنیتی مورد حمله هکری و سایبری قرار داده است.


وی عنوان کرد: علاوه بر آنها آتش‌سوزی ‌های مهیبی که بیش از ۲۰ نقطه در اماکن مهم رژیم صهیونیستی شکل گرفته است که هنوز بسیلری از آنها مهار نشده اند به هر حال در طی این دو سال اخیر مخصوصا ضربات زیاد و بزرگی از این مسیر سایبری از جمهوری اسلامی ایران دریافت کردند که در واقع عملا نتیجه طراحی این عملیات به هزاران ضربه چاقو هم به خودشان برگشته است.



حجت الاسلام نجنو ابراز کرد: اگر کار زار جنگ به شکل دیگری رقم بخورد آن وقت دشمنان خواهند فهمید که یکه تاز این میدان کسی جزء ایران قوی نخواهد بود.


خطیب جمعه کهنوج یادآور شد: در آستانه صد روزگی دولت جدید اول امتیاز دولت کنونی آن کلاس انقلابی، رویکردهای صحیح رئیس‌جمهوری و اعضای دولت در عرصه سیاست خارجی است.



وی تاکید کرد: دولت سیزدهم در همین سه ماه نشان داده است که یک دولت به معنای واقعی کلمه در میدان است و از روحیه و مدیریت جهادی برخوردار است و شخص رئیس جمهوری و وزرای کابینه بدون وقفه از روز اول در بین مردم و در صحنه های مختلف از دیدار های صمیمی با مردم تا سفرهای استانی و حضور فوری در صحنه های حادثه همچون زلزله در بین مردم بودند.


حجت الاسلام نجنو ادامه داد: از لحاظ عملکردی نیز دولت در سه ماه گذشته اقدامات خوبی در واکسیناسیون و مهار کرونا، پرداخت حقوق ماهیانه بدون خلق پول و ارز، سفرهای استانی، تامین کالاهای راهبردی تا چند ماه آینده، خروج مسکن از رکود با طرح ساخت یک میلیون مسکن تعامل و فعال وزارت خارجه با کشورهای همسایه و چین و روسیه و اروپای دوم که منجر به آزادسازی ۴ میلیارد دلار دارایی‌های ایران شد.
 

امام جمعه کهنوج بیان کرد: عضویت ایران سازمان شانگهای همه اینها از اقدامات موفق دولت بود که جای تقدیر دارد اما در خصوص دغدغه به حقی که مردم در خصوص مهار گردانی، تورم و بازار ارز این مشکل متاسفانه هنوز پا برجا است البته که این مشکل نیز به فضل خدا با همت جهادی که دولت دارد تا آینده‌ای نه چندان دور حل خواهد شد.



وی تصریح کرد: مشکلاتی که امروز مردم با آن هنوز مواجه هستند میراث دولت قبل است و رفع آنها نیاز به زمان و فرصت مناسب دارد تا از این مشکلات عبور کنیم به هر حال می‌توانیم نمره مقبولی را به عملکرد دولت در این سه ماه گذشته داد و انتخاب ها تا دستیابی به نمره مطلوب نیازمند گام هایی جدی کوتاه مدت و بلند مدت دولت مردان هستیم.


حجت الاسلام نجنو با اشاره به آغاز هفته بسیج، گفت: یکشنبه هفته آینده شروع هفته بسیج است و این هفته را محضر همه بسیجیان سلحشور ایران تبریک و تهنیت عرض می کنیم.


خطیب جمعه کهنوج در خاتمه عنوان کرد: هفته پیشگیری از دیابت در راه است و باید آموزش‌های لازم را در خصوص پیشگیری و مراقبت از این بیماری خطرناک ببینیم.

کد خبر 1117788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha