رسانه و فضای مجازی از ابعاد جهاد فرهنگی است

رضایی گفت: رسانه و فضای مجازی از ابعاد جهاد فرهنگی است که نباید مورد غفلت مسئولان قرار بگیرد زیرا نگاه مقام معظم رهبری نسبت به رسانه، بستری برای ترویج و تبیین اندیشه ناب و باور دینی و انقلابی اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «هادی رضایی»، امروز (جمعه 28 آبان) در پیش از خطبه‌ های نماز جمعه شیراز گفت: جهاد تبیین از انتظارات مقام معظم رهبری است که این تبیین باید با نگاه جهادی انجام شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان فارس افزود: رسانه و فضای مجازی از ابعاد جهاد فرهنگی است که نباید مورد غفلت مسئولان قرار بگیرد زیرا نگاه مقام معظم رهبری نسبت به رسانه، بستری برای ترویج و تبیین اندیشه ناب و باور دینی و انقلابی اسلامی ایران است.

وی اضافه کرد: آسیب شناسی در فرهنگ و رسانه باید مورد توجه باشد تا نقشه دشمنان را خنثی کنیم و جهاد تبیین در فضای مجازی و رسانه وظیفه تک تک دلسوزان نظام است.

رضایی تاکید کرد: در مقابل جبهه رسانه ای دشمن باید از انسجام مدیریتی برخوردار باشیم که صاحب نظران و صاحب فکران باید در این خصوص به یک برنامه راهبردی برسند.

وی ادامه داد: توفیق دشمن به معنای تضعیف جبهه انقلاب اسلامی است و امروز فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی در مواجهه با تهاجم فرهنگی دشمن مظلوم واقع شده و آموزش سواد رسانه ‌ای از ملزوماتی است که باید تک تک افراد جامعه را در بر بگیرد و مسئولین امر چاره ای اندیشی در این زمینه داشته باشند.

رضایی با اشاره به انتظار مردم از دولت عنوان کرد: مردم انتظار دارند با روی کار آمدن دولت انقلابی، کم کاری های مسئولان در دولت‌ های قبل پیگیری شود و مطالبات به حق مردم پاسخ داده شود.

وی تصریح کرد: مردم شرایط تحریم را تحمل می کنند چون  قرار نیست نان بگیرند و عزت بفروشند اما انتظار می رود در مکتب علوی با متخلفین برخورد شود و مردم از مسئولین انتظار دارند متخلفین را و کسانی که با نان مردم بازی می کنند را محاکمه کنند.

کد خبر 1117803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha