هفته بسیج فرصتی برای تبلور ارزش ‌های بسیج در تمام دستگاه‌ های دولتی و غیردولتی است

حجت ‌الاسلام محمودی گفت: تشکیل بسیج در ۵ آذر ۵۸ از الطاف الهی به جامعه توسط امام بود و امروز خدمات بسیج برای همگان مشخص است و هفته بسیج فرصتی برای تبلور ارزش ‌های بسیج در تمام دستگاه‌ های دولتی و غیردولتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت ‌الاسلام «عبدالرضا محمودی»، امروز (جمعه 28 آبان) در خطبه‌ های نماز جمعه شیراز گفت: برای تحقق تمدن اسلامی به حضور فعال نخبگان و حمایت مسئولان نیاز داریم و تاکید مقام معظم رهبری در تحقق تمدن اسلامی به حمایت همه جانبه مدیران و مسئولان نیاز دارد.

امام جمعه موقت شیراز افزود: مقام معظم رهبری در دیدار با نخبگان ملت ایران را بالقوه نخبه خطاب و این استعداد سبب شده تا ملت ایران همواره هدف جنگ نرم استعمارگران قرار بگیرند.

وی اضافه کرد:  نقشه استعمارگران این است که ملت ‌ها را از ظرفیت ‌ها غافل کند و سپس غارت آن ملت را آغاز کند و به همین دلیل مقام معظم رهبری بر استفاده از ظرفیت ‌های داخلی تحت عنوان اقتصاد مقاومتی تاکید دارند.

امام جمعه موقت شیراز تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب تاکید کرده اند که باید به شکل حرکت علمی کنیم تا در آینده ایران منبع علم جهانی شود و برای دسترسی به این علم ناچار به آموزش زبان فارسی شوند.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: عبور از مرزهای جهانی، رسیدن به اکتشافات و نوآوری‌ های جدید و برپایی تمدن اسلامی بر اساس و پایه علم نافع مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار دارد.

وی با اشاره به سخنان امام سجاد (ع) عنوان کرد: تلاش برای از بین بردن تفرقه و اختلاف بین افراد جامعه، مصداق تقواست و تلاش برای رفع موارد دلخوری و مشکل بین مردم یا مسئولان نیز کار افراد با تقواست.

امام جمعه موقت شیراز با گرامیداشت هفته بسیج نیز گفت: تشکیل بسیج در 5 آذر 58 از الطاف الهی به جامعه توسط امام بود و امروز خدمات بسیج برای همگان مشخص است و هفته بسیج فرصتی برای تبلور ارزش ‌های بسیج در تمام دستگاه‌ های دولتی و غیردولتی است.

وی با اشاره به دیدار چهره به چهره رئیس‌ جمهور با مردم افزود: این دیدارها مرهمی بر دردهای مردم و آگاهی از نیازهای اساسی مردم است و مجلس شورای اسلامی نیز بر اساس رسالت خود اخیرا با قوانین کسب و کار،  تسهیل صدور مجوز، جهش تولید مسکن و تعالی خانواده گام‌ های مفیدی برای رفاه و تعالی خانواده ها برداشته است.

حجت الاسلام محمودی فعالیت قوه قضائیه و دستور مستقیم برای آزادسازی اقلام مورد نیاز مردم از گمرکات را مایه خرسندی دانست و گفت: قوه قضائیه همچنین باید داد افراد ضعیف و کارگران را از کسانی که فقط به فکر منافع خود هستند، بگیرد.

 

کد خبر 1117821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha