شهیده فاطمه اسدی نمونه خودگذشتگی و شهادت‌طلبی بین مردم کردستان است

امام جمعه سنندج گفت: شهیده فاطمه اسدی نمونه بارز از خودگذشتگی و شهادت‌طلبی بین مردم کردستان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج در جمع نمازگزاران مسجد جامع این شهر، از مشارکت بالای مردم شهیدپرور کردستان در مراسم تشییع و تدفین شهیده فاطمه اسدی تقدیر و اظهار کرد: این بانوی عزیز و ایثارگر نمونه بارز از خودگذشتگی و شهادت‌طلبی بین مردم کردستان است.

 

 

وی با اشاره به برگزاری یادواره حضرت عبدالقادر گیلانی که چند شب اخیر در مسجد جامع برگزار شد، بیان کرد: این یادواره روح وحدت و برادری را  تقویت کرد.

 

امام جمعه سنندج اعلام کرد: در مکانی که نام و یاد افراد نیک خدا آورده شود رحمت و برکت خدا در آن نقطه سرازیر می‌شود.

 

 

حضور استاندار جدید زمینه‌ساز ارائه خدمات بیشتر و توسعه کردستان می‌شود

 

ماموستا رستمی در بخش دیگری از خطبه‌ها با قدردانی از تلاش‌های استاندار کردستان، انتخاب یک نیروی جوان بعنوان استاندار جدید را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد: حضور استاندار جدید زمینه‌ساز ارائه خدمات بیشتر و توسعه کردستان شود.

 

 

وی با اعلام اینکه استان کردستان به واسطه محرومیت و مرزی بودن نیاز به تلاش جهادی برای توسعه دارد، بیان کرد: مشکلات مختلفی در این استان وجود دارد که رفع آنها به عنوان مطالبات جدی مردم باید از سوی مسوولانی که سکان مدیریت این استان را در دست می‌گیرند، دنبال شود.

 

 

ماموستا رستمی به زلزله هرمزگان خسارت زیادی که این بلا طبیعی در این منطقه به وجود آورده گریزی زد و گفت: این انتظار از مردم متدین و خیر کردستان وجود دارد که با کمک‌های مادی و معنوی خود از زلزله زدگان هرمزگان حمایت کنند.

 

 

وی تصریح کرد: وقوع چنین بلاهای طبیعی در هر منطقه‌ای احتمال دارد اما مهمترین مساله در چنین شرایطی میزان همدلی و همفکری مسلمانان و برادران دینی نسبت به همدیگر برای عبور از این بحران‌هاست.

 

 

امام جمعه سنندج اضافه کرد: امروز زلزله‌زدگان هرمزگان نیازمند حمایت و کمک هموطنان خود هستند هرکس به هر اندازه وسع باید در این زمینه به وظیفه و رسالت خود عمل کند.

 

 

وی با اشاره به اهمیت سوره فاتحه و برکات این سوره اضافه کرد: سوره فاتحه ام‌الکتاب، ام‌القرآن، دروازه کتاب قرآن و گنج قرآن است که اساس و پایه همه چیز بوده و معانی مختلفی برای این سوره مبارکه آمده است.

کد خبر 1117842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha