دولت از همه ظرفیت‌ها برای کاهش مشکلات مردم بهره بگیرد

حجت‌الاسلام صالحی گفت: دولت باید از همه ظرفیت‌ها به ویژه پتانسیل نخبگان برای کاهش مشکلات کشور و مردم بهره بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت‌الاسلام «ناصر صالحی» در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهرستان با بیان‌اینکه کشور ما در اثر سوء مدیریت‌های گذشته پر از مشکل است،اظهارکرد: در حال حاضر مسئولین در صحنه هستند اما تغییر چندانی در بسیاری از حوزه‌ها اتفاق نیفتاده و انتظار هم نداریم به این زودی همه مسائل حل شود.

 

امام جمعه موقت بندر آستارا به حضور میدانی رییس جمهور و دولتمردان در همه صحنه‌ها در اولین زمان ممکن اشاره کرد و افزود: دیدن مشکلات مردم از نزدیک و رسیدگی به آن متفاوت از آن می‌باشد که در تهران و پشت میز با ویدئو کنفرانس مسائل اداره شود.

 

وی با بیان‌اینکه بیش از ۱۰۰ میلیون دز واکسن کرونا به کشور وارد و به مردم تزریق شده است، تصریح‌کرد: این اقدام دولت شایسته است در حالی که برخی‌ها واردات واکسن را به FTF گره زده بودند.

 

حجت‌الاسلام صالحی به دیدار جمعی از نخبگان کشور با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: یکی از افرادی که سینه سپر کرده و مدافع و حامی نخبگان است مقام معظم رهبری است.

 

مدیر حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) بندر آستارا ادامه داد: دولت باید از همه ظرفیت‌ها به ویژه پتانسیل نخبگان برای کاهش مشکلات کشور و مردم بهره بگیرد.

 

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در جایگاه علمی کشورمان در سطح جهان نقش اول را دارد، افزود: مقام معظم رهبری همواره به این امر تاکید داشته‌اند که کشور از لحاظ علمی باید شکوفا شود و این با تلاش نخگبان محقق می‌شود.

 

حجت‌الاسلام صالحی با بیان‌اینکه کشور ما از لحاظ نظامی باید پیشرفته و قوی باشد، گفت: اگر قدرت بازدارندگی نداشته باشیم دشمنان، دانشمندان و نخبگان ما را از بین می‌‎برند.

 

امام جمعه موقت بندر آستارا تصریح‌کرد: دشمنان از قدرت بازدارندگی و نظامی و روحیه ایثار و شهادت مردم ما می‌ترسند.

 

وی به اظهارات نسنجیده برخی از مسئولان کشورهای همسایه اشاره کرد و گفت: به نظر می‌رسد به آنها مشورت بدی می‌دهند اما این را بدانند زمانی ایران با کمترین تجهیزات در مقابل کل دنیا ایستاد و نیم وجب از خاک‌اش را به دشمن نداد.

 

حجت‌الاسلام صالحی گفت: شما به پشت گرمی قدرت پوشالی حرف می‌زنید که چند روز پیش در مقابل تکاوران نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زانو زد، بهتر است عاقلانه رفتار کنید و قدر همسایه‌گانتان را بدانید.

 

امام جمعه موقت بندر آستارا از وضعیت آسفالت خیابان‌ها و معابر شهر انتقاد کرد و گفت: سلسله جبال زاگرس در مقایسه با خیابان‌های شهر وضعیتش بهتر است.

 

حجت‌الاسلام صالحی خاطرنشان‌کرد: عزیزان شورای شهری که در دوران رای‌گیری شعار دادید الان وقت عمل است و پشت میز ننشینید و مردم منتظر اقدامات شما هستند.

کد خبر 1117845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha