بازدید معاون وزیر صمت  از شهرک  صنعتی ایرانشهر سیستان و بلوچستان

معاون وزیر صمت  از شهرک  صنعتی ایرانشهر سیستان و بلوچستان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، «محسن صالحی نیا»معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل  ایدرو از شهرک صنعتی ایرانشهر سیستان و بلوچستان بازدید کردند.

 

معاون وزیر صمت گفت: سیستان و بلوچستان به لحاظ گسترش صنعتی دارای ظرفیت های خوبی است.

 

"محسن صالحی نیا : اظهار داشت: با توجه به خشکسالی های سالیان متمادی در سیستان و بلوچستان توسعه و حمایت از صنایع موجود می تواند به افزایش امید و اشتغال در منطقه کمک شایانی کند.

 

وی افزود: با توجه به ظرفیت شرکت ایران کولا و شهد شمشاد که  در شهرک صنعتی ایرانشهر مستقر هستند،برای رفع مشکل آنها تسهیلات در قالب سرمایه در گردش پرداخت می شود.

 

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: عملیات اجرایی شهرک صنعتی ایرانشهر در سال ۷۱ آغاز شد و این شهرک با گستره ۳۴۷ هکتار و فاز عملیاتی ۱۹۰هکتار در کیلومتر ۷جاده ایرانشهر – بمپور واقع شده است.

 

"علیرضا راشکی " تاکید کرد: تا کنون ۱۰۲فقره قرارداد با کار آفرینان و سرمایه گذاران در این شهرک منعقد شده است ، که باید گفت ۵۶واحد تولیدی فعال  در زمینه های صنایع غذایی، نساجی، سلولزی، شیمیایی،کانی غیر فلزی،فلزی و برق الکترونیک در این شهرک بهره برداری شده اند.

 

وی خاطر نشان کرد: در بازدید امروز اعضای کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی ،نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی ، سرپرست معاونت اقتصادی استاندار،فرماندار شهرستان ایرانشهر و جمعی دیگر از مسوولان کشوری و استانی حضور داشتند.

کد خبر 1117915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha