افتتاح کانون قرآن و عترت بهزیستی استان مرکزی

کانون قرآن و عترت شهید فیاض بخش بهزیستی استان مرکزی (7 اسفند) در محل اداره کل بهزیستی استان مرکزی افتتاح شد.

حجت الاسلام علی پهلوان، مدیر کل دفتر امور فرهنگی سازمان بهزیستی کشور در حاشیه افتتاحیه کانون فرهنگی قرآن و عترت شهید فیاض بخش بهزیستی استان مرکزی گفت: توسل به کلام وحی و فراگیری آن از دوران کودکی ضروری است که سازمان بهزیستی کشور به همین منظور اقدام به راه اندازی این مرکز قرآنی نموده است.

 

وی با اشاره به اینکه مهدهای کودک تحت نظارت سازمان بهزیستی فعالیت می کنند، افزود: در حال حاضر 14 هزار و 700 مهد کودک، 700 هزار کودک صفر تا شش سال را تحت پوشش خود قرار داده اند که این کمتر از 10 درصد از 8 میلیون کودک کشور را شامل می شود.


حجت الاسلام پهلوان ادامه داد: کانون های قرآن و عترت بهزیستی در 31 استان کشور تا پایان سال جاری افتتاح می شوند و در شهرستان ها نیز در سال 91 این مرکز قرآنی افتتاح خواهد شد.


مدیر کل امور فرهنگی سازمان بهزیستی کشور خاطر نشان کرد: کانون قرآن و عترت بهزیستی کشور در راستای انجام امور فرهنگی و تربیتی برای آشنایی هر چه بیشتر افراد با معارف و مفاهیم دینی و قرآنی برپا شده است.


وی محور برنامه های بهزیستی را کانون قرآن و عترت این سازمان دانست و گفت: قرآن و عترت دو گنچ پایان ناپذیر در جامعه هستند.
 

حجت الاسلام پهلوان در بخش دیگری از سخنانش از برگزاری اولین مسابقه بین المللی قرآن کریم ویژه معلولان خبر داد و گفت: این مسابقه در صورت تامین اعتبار شهریور سال آینده برگزار می شود که تا کنون 45 کشور برای حضور در این مسابقه اعلام آمادگی کرده اند.


پایان پیام/
 

کد خبر 111796

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha