برگزاری نشست‌ های نقد و بررسی کتاب در کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری

نشست‌ های نقد و بررسی کتاب به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، نشست‌ های نقد و بررسی کتاب به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است.

 

تکریم فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی شامل کتابداران، اعضای فعال کتابخانه، ناشران برتر حوزه فرهنگ و هنر مساجد، نویسندگان و مروجان کتاب‌خوانی در قالب طرح ملی سه‌ شنبه‌ های تکریم کانون ‌های فرهنگی هنری مساجد از دیگر برنامه های کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی است.

 

مسابقه «مثل و متل» مسابقه «قصه گویی» ویژه خانواده ها و انتخاب کتاب قصه توسط اعضای خانواده از دیگر برنامه های کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی است.

 

تجدید میثاق با آرمان های شهدا، طرح «پیک کتاب»، نشست نقد و بررسی کتاب «شب صورتی» نوشته مظفر سالاری در موضوع مهدویت، نشست حضوری شنبه های با کتاب مساجد با حضور نویسندگان استان و بازدید از کتابخانه های عمومی مساجد و افتتاح بخش تخصصی «کتاب کودک» در کتابخانه شهید مطهری مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد از دیگر برنامه های کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی است.

 

طرح «مادران، سفیران یار مهربان»، برگزاری دوره آموزش و ارتقای سطح کیفی کتابداران کتابخانه های عمومی مساجد کشور به صورت مجازی در قالب وبینار در بستر اسکای روم از دیگر برنامه های کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی است.

 

کد خبر 1117972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha