۳ هزار گروه جهادی بسیج در گیلان فعالیت می کنند

عبدالله پور از فعالیت سه هزار گروه جهادی بسیج در گیلان خبر داد‌‌ و گفت: در بحران کرونا ویروس فعالیت گسترده بسیجیان دنیا را متحیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سردار «محمد عبدالله پور» امروز ( شنبه، ۲۹ آبان ) در رزمایش بزرگ بسیجیان جهادگر در سپاه رشت اظهار کرد: هجرت یکی از ویژگی‌های بارز یک جهادگر است.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در حال حاضر جهاد دفاعی نسبت به گذشته کمتر شده است گفت: بسیجیان جان بر کف امروز در حوزه اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی با توجه به نیاز جامعه فعال هستند.

 

عبدالله پور اذعان کرد: با توجه به شرایط موجود امروز هجرت شما بسیجیان جهادگر از مجاهدین سخت تر است.‌

 

وی با بیان اینکه در بحران کرونا ویروس بسیجیان در کنار کادر درمان بودند و با تلاش‌های شبانه‌روزی در تهیه بسته‌های معیشتی و واکسیناسیون عمومی فعالیت کردند اذعان کرد: گیلان از لحاظ زیرساخت‌های بهداشت و درمان نسبت به دیگر استان‌ها عقب مانده است اما در طرح واکسیناسیون، با فعالیت گسترده بسیجیان در سطح کشور رتبه برتر را کسب کرد.‌

 

وی با تاکید بر اینکه در بحران کرونا ویروس فعالیت گسترده بسیجیان دنیا را متحیر کرد ادامه داد: حدود سه هزار گروه جهادی در استان فعال و در حال خدمات رسانی به مردم است.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان خاطرنشان ساخت: با بهره‌گیری از ظرفیت گسترده بسیج و دیگر گروه‌های مردمی در برابر بحران‌ها هرگز درمانده نخواهیم بود.‌

کد خبر 1117983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha