دیدار بچه های مسجد در کانون «مسجد جامع الزهرا (س)» با خانواده تنها شهید مدافع سلامت جهرم

اکبری گفت: در راستای تجلیل از رشادت های شهدای مدافع سلامت، بچه های مسجد در کانون «مسجد جامع الزهرا (س)» شهر «قطب آباد» با خانواده شهید علیان دیدار کردند.

«مرتضی اکبری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: رشادت های شهدای انقلاب اسلامی در تمام عرصه های خدمت رسانی به مردم قابل تقدیر بوده و همواره باید قدردان آن عزیزان باشیم.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مسجد جامع الزهرا (س)» شهر «قطب آباد» جهرم افزود: شهدای عرصه سلامت نیز در راه سلامت مردم و رفع آلام جامعه پیشگام بوده و تقدیم جان خود، اوج عشق و علاقه به نظام اسلامی را به منصه ظهور گذاشتند.

 

وی با تاکید بر لزوم قدردانی از رشادت های شهدا و خانواده آنان، اظهار کرد: این مهم در دستور کار و فعالیت های کانون فرهنگی و هنری «مسجد جامع الزهرا (س)» قرار گرفته است.

 

اکبری با اشاره به دیدار بچه های مسجد در این کانون با خانواده تنها شهید مدافع سلامت شهرستان جهرم، عنوان کرد: این برنامه با همراهی امام جماعت مسجد با حضور در منزل این شهید مدافع سلامت انجام شد.

 

وی با اشاره به بیان رشادت ها و از خودگذشتگی های شهید «داوود علیان»، خاطرنشان کرد: در این دیدار پدر شهید علیان از روحیه بسیجی شهید فرزندش درخط مقدم مقابله با کرونا به بیان مطالبی پرداخت.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مسجد جامع الزهرا (س)» شهر «قطب آباد» جهرم در پایان اظهار کرد: این برنامه با توجه به نزدیک بودن به سالگرد شهادت شهید علیان و به همت بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری انجام شد.

کد خبر 1118035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha