جمع آوری ۴۵ میلیارد تومان کمک مردمی از طریق مراکز نیکوکاری

صفری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۴۵ میلیارد تومان از طریق مراکز نیکوکاری به نیازمندان خدمات‌رسانی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران مهمترین اهداف ایجاد مراکز نیکوکاری را توسعه و ترویج فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری دانست و گفت: مراکز نیکوکاری نقش بسیار مهمی در کمک به  محرومین و نیازمندان داشته و باعث سرعت خدمت‌رسانی به جامعه هدف امداد می‌شود.

 

هدایت صفری اجرای طرح‌های عام‌المنفعه روستایی و مهمتر از آن کمک به تامین معیشت ایتام و نیازمندان را جزو مهم‌ترین اقدامات مراکز نیکوکاری تخصصی زکات عنوان کرد و گفت: 17 مرکز نیکوکاری تخصصی زکات در این راستا در سطح استان فعال بوده که در تلاش هستیم تا پایان سال جاری به 22 مرکز افزایش یابد.

 

صفری بابیان اینکه 149 مرکز نیکوکاری در سطح استان فعال بوده که 41 مرکز نیز به‌صورت تخصصی در مباحث زکات، اشتغال، مسکن و ایتام فعالیت می کنند، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 45 میلیارد تومان از طریق مراکز نیکوکاری به نیازمندان خدمات‌رسانی شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان بابیان اینکه مراکز نیکوکاری تخصصی زکات به‌منظور استفاده از ظرفیت کشاورزان و دامداران در جهت آبادانی روستاها و بهره‌مندی محرومان از وجوه شرعی زکات ایجاد می‌شود، گفت : در این راستا شوراهای زکات روستاها و مساجدی که ائمه جماعات آن‌ها فعالیت خوبی در حوزه زکات دارند به مرکز نیکوکاری تخصصی زکات تبدیل می‌شوند .

کد خبر 1118062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha