انتخابات مجمع جهادی کشور طی بهمن ماه برگزار می شود

پرنیان گفت: سومین انتخابات مجمع جهادگران کشورطی بهمن ماه امسال برگزار می شود.

« ضرغام پرنیان » درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درخرم آباد، با بیان اینکه این روزها در حال برگزاری سومین انتخابات شوراهای جهادی شهرستان های کشور هستیم، افزود: این انتخابات در حدود 70درصد شهرستان های کشور برگزار شده است.

 

وی افزود: تا آذر ماه انتخابات مجمع جهادی استان ها و طی بهمن ماه امسال سومین انتخابات مجمع عالی کشور برگزار می شود.

 

دبیر مجمع جهادگران کشور ادامه داد: برنامه ریزی های لازم به عمل آمده است که در موعد مقرر سومین انتخابات مجمع عالی جهادگران کشور برگزار شود.

 

وی خاطرنشان کرد: وظیفه اصلی مجمع جهادگران در سه سطح شهرستان، استان و کشور، سیاست گذاری، توانمند سازی  گروه های جهادی، کیفی سازی فعالیت گروه های جهادی و انتقال تجارب گروه های جهادی است.

 

سند سالیانه کشور در مجمع جهادگران تدوین می شود

 

وی خاطرنشان کرد: مجمع جهادگران در سیاست های خود به دنبال نظام مسائل کشور است ودر هر شهرستان، استان و کشور یک سند سالیانه داریم که  این سند با مشورت بسیج سازندگی و گروه های جهادی  تدوین می شود.

 

پرنیان ادامه داد: راهبرد سند سالیانه رفع مشکلات اساسی هراستان، شهرستان و مناطق محروم است و که مشکلات در این سند اولیت بندی، تنظیم ، تدوین  و ارائه می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: این سند سالیانه به گروه های جهادی مستقر در مناطق مختلف با این اولیت ها در در وسع وتوان اقدامات جهادی انجام می دهند.

 

 

کد خبر 1118102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha