زنگ ایثار و مقاومت در مدارس ماسال به صدا در آمد

همزمان با نخستین روز از هفته بسیج، زنگ ایثار و مقاومت در مدارس ماسال به صدا در آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، همزمان با اولین روز از هفته بسیج، زنگ ایثار و مقاومت در مدرسه بوعلی سینا ماسال، با حضور مسئولان‌ شهرستان ماسال امروز(شنبه، ۲۹ آبان) به صدا در آمد.

 

«کامیار مهدی پور» در این آیین با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: پنجم آذر ماه یکی از درخشان‌ترین برگ‌های کتاب انقلاب اسلامی و یادآور صدور فرمان تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین و ارتش ۲۰ میلیونی در مقطع حساس و سرنوشت سازی است که نهال نوپای انقلاب اسلامی تازه پا گرفته بود.

 

فرمانده سپاه ناحیه ماسال افزود: بدخواهان و دشمنان تلاش می‌کردند از هر سو و با هر ابزاری از رشد و گسترش انقلاب اسلامی جلوگیری کنند، اما در این شرایط، امام بزرگوار با نگاهی جامع نگر و فراگیر، آینده و امنیت نظام اسلامی و کشور را تضمین کردند و در پنجم آذرماه سال ۱۳۵۸ فرمان تشکیل بسیج مستضعفین را صادر فرمودند.

 

وی گفت: بدون تردید دوراندیشی، هوشیاری و درایت بی‌نظیر حضرت امام خمینی(ره) در تاسیس آن نهاد مقدس و هدایت و تدابیر روشنگرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظلله العالی) اساسی‌ترین عامل خنثی سازی توطئه‌ها در مقابل انقلاب اسلامی بوده و حوادث سال‌های بعد، گواهی روشن بر درستی این تصمیم بوده است.

 

مهدی پور تصریح کرد: بسیج میعادگاه همه اقشار مردم برای دفاع از انقلاب اسلامی و دستیابی به آرمان‌ها و اهداف آن تا تشکیل تمدن نوین اسلامی است و امروز که نظام مقدسمان هدف تهاجم اقتصادی استکبار جهانی قرار گرفته بیش از هر زمان دیگری نیازمند تقویت و نهادینه سازی فرهنگ بسیجی بوده و برای حفظ و استمرار فرهنگ و تفکر بسیجی، در گام دوم انقلاب اسلامی نقش بسیج عمیق‌تر و گسترده‌تر از گام اول انقلاب خواهد بود.

 

گفتنی است، در پایان این مراسم مسئولان از نمایشگاه کتاب این مدرسه که به مناسبت هفته بسیج برپا شده بود؛ بازدید به عمل آوردند.

کد خبر 1118106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha