فهما فرصتی برای شناسایی بهتر و بیشتر ظرفیت‌ها است

حجت الاسلام موسوي فهما را فرصتی برای شناسایی بهتر و بیشتر ظرفیت‌ها عنوان کردوگفت:پيوند دادن فعاليت هاي فرهنگي هنري کانون با برنامه هاي مسجد هنر مدير کانون است که از اين ظرفيت بخوبي استفاده کند.

 به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان اززسمنان؛حجت الاسلام «سید علی موسوی» در جمع مردم بیارجمند ضمن تقدیر از مدیران کانون های فعال و ائمه جماعات گفت: پیوند دادن فعالیت های فرهنگی و هنری با برنامه های مسجد از هنر یک مدیر کانون و امام جمعه می باشد که یهره مندی از این ظرفیت جای تقدیر دارد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به اینکه در سال های اخیر رویداد ملی فهما در کانون ها در حال اجرا است، گفت: هدف از این رویداد معرفی ظرفیت های مساجد کشور است و فعالیت ها در حوزه های فرهنگ، هنر و فضای مجازی در قالب ۱۲ رواق صورت می گیرد.

 

وی با بیان اینکه سومین رویداد فهما امسال در حال برگزاری است، گفت: سامانه بچه های مسجد یکی از مهمترین بخش های کانون های مساجد است که همه کانون ها در آن ثبت نام شده و دارای پروفایل شخصی هستند و تمام فعالیت های و برنامه های کانون های مساجد در آن ثبت شده و هرکانون میتواند در بخش های مختلف و رواق ها، فعالیت های خود را ثبت و امتیاز خود را دریافت کند و مورد تقدیر ستاد قرار گیرد.

 

حجت الاسلام موسوي  درخصوص مزیت های این سامانه ادامه داد: ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان تمام فعالیت های کانون های سطح استان را تحت نظر داشته و فعالیت های آنان را بررسی می کند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه کانون هایی که بالاتر از ۳ هزار امتیاز در سامانه بچه های مسجد کسب کنند، سرانه دریافت خواهند کرد،افزود:تنها راه تخصیص سرانه به کانون ها بارگذاری فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان تصریح کرد: کانون فرهنگی هنری اهل بیت بیارجمند در سال گذشته در طرح ملی ایران قوی موفق به کسب رتبه شایسته تقدیر در رواق کارآفرینی و کسب رتبه اول در استان سمنان شده است که این رتبه برای استان سمنان بسیار ارزشمند است.

 

وی با تقدیر از امام جمعه و ائمه جماعات مساجد که از کانون های فرهنگی هنری مساجد حمایت و پشتیبانی می کنند،تصریح کرد:انتظار می رود که همه مدیران کانون ها و ائمه جماعات در مساجد منطقه بیارجمند نسبت به بارگذاری فعالیت های خود در سامانه بچه های مسجد اهتمام بیشتری داشته باشند تا شاهد رشد و شکوفایی بیشتر کانون ها باشیم.

کد خبر 1118123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha