اجرای ۶۴ عنوان برنامه محوری هفته بسیج در نکا

نجفی از اجرای ۶۴ عنوان برنامه محوری هفته بسیج در نکا خبر داد و گفت: همه ی تلاش ما برای پربارتر کردن برنامه های هفته بسیج و ارائه عملکردهای حوزه ها، پایگاه ها و اقشار مختلف بسیج به جامعه است.

«علی نجفی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: هفته بسیج هفته مبارکی است که به فرمان امام خمینی(ره) با شکل گیری بسیج در 5 آذرماه 1358 شکل گرفته و اکنون بیش از چهل سال این شجره طیبه به راه پاک و مقدس خود ادامه می دهد.

 

فرمانده سپاه ناحیه نکا افزود: مخلص و با اخلاص بودن، در مسیر و مدار ولایت بودن و دین مدار بودن از ویژگی های ممتاز فرد بسیجی است و همه ما باید این ویژگی ها را در خود تقویت کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: بسیج از زمان شکل گیری تاکنون دارای ثمره و میوه های فراوان بوده است و اکنون وجود اقشار مختلف مردمی در بسیج و همچنین جهانی شدن این تفکر در کشورهایی همچون سوریه، لبنان، یمن و... بیانگر میوه های این درخت تنومند انقلاب و شجره طیبه ای است.

 

نجفی از اجرای 64 عنوان برنامه محوری هفته بسیج در نکا خبر داد و گفت: همه تلاش ما برای پربارتر کردن برنامه های هفته بسیج و ارائه عملکردهای حوزه ها، پایگاه ها و اقشار مختلف بسیج به جامعه است.

 

فرمانده سپاه ناحیه نکا افزود: همایش پیاده روی خانوادگی، ویزیت رایگان، افتتاح خانه های محرومان و المان شهدا، دیدار با امام جمعه و خانواده شهدا، شونیشت فرهنگی، مسابقات فرهنگی و ورزشی، دیدار با جانبازان، رزمایش شکوه اقتدار بسیجیان، برپایی جشن تولد برای شهدا، برپایی دعای ندبه و.. از برنامه های محوری هفته بسیج در نکاست.

 

وی یادآور شد: بسیجیان در طول تمام دوران فعالیت خود از کیان و ارزش های انقلاب دفاع کرده اند و همنان هم بر این عقیده استوار هستند و با صلابت در میدان حاضرند و دشمنان بدانند که تهدیدات مختلف آنان در هر نقطه ای با مقاومت و ایستادگی بسیج مواجه خواهد شد.

کد خبر 1118134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha