بدون داشتن  روحیه جهادی و بسیجی در امور پیشرفتی نخواهیم داشت

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: اگر فرهنگ و پشتکار بسیجی و توانمندی این قشر در لایه های مختلف نظام از جمله حوزه دیپلماسی ما جاری و ساری باشد قطعا به توفیقاتی دست خواهیم یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۲۹آبان) در آئین افتتاحیه نمایشگاه بزرگ اسوه «تصویر سازی مهمترین اقدامات شاخص سازندگی، اشتغالزایی و پیشرفت و آبادانی» در حسینه عاشقان کربلا ضمن تبریک به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: جانمایی عملکرد چهل و چند ساله بسیج در یک نمایشگاه با چند غرفه کاری دشوار است و نمی شود تمامی کارکرد و اقدامات این یادگار امام راحل را تصویر کرد.

 

 

نماینده ولی فقیه در مازندران برلزوم ایجاد نمایشگاه دائمی معرفی دستاوردهای بسیج تاکید کرد و افزود: معرفی بسیج به عنوان یك الگوی مناسب و موفق در قالب برپایی نمایشگاه های مختلف ضروری است.

 

 

وی از بسیج به عنوان شجره طیبه یاد کرد و گفت: رشد و توسعه کشور در گروه تفکر بسیجی و جهادی است.

 

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه اگر فرهنگ و پشتکار بسیجی و توانمندی این قشر در لایه های مختلف نظام از جمله حوزه دیپلماسی ما جاری و ساری باشد قطعا به توفیقاتی دست خواهیم یافت، اضافه کرد: امروز جمهوری اسلامی به پشتوانه بسیج در معادلات جهانی تاثیرگذار است که ضرورت دارد قدردان و قدرشناس این مجموعه ارزشمند باشیم.

کد خبر 1118137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha