توزیع ۳ هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان بهشهری

جناسمی گفت: از ابتدای امسال تاکنون به همت بسیجیان شهرستان بهشهر و خیران، ۳ هزار و ۸۳۳ بسته معیشتی در بین افراد نیازمند و واجد شرایط توزیع شده است.

«حسین جناسمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: خدمت رسانی، امیدآفرینی و افزایش امید به زندگی در بین اقشار مختلف مردم کار مهمی است که در دستور کار بسیجیان است و در این بخش با اهتمام ویژه وارد عمل شده ایم.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود: امروزه دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه با مشکلات اقتصادی پیش روی مردم است و ما هم با فرمان رهبری با تمام توان برای خدمت رسانی به مردم در میدان حاضریم تا یاس و ناامیدی از جامعه ما رخت بربندد.

 

وی خاطر نشان کرد: خدمت به موقع و بهنگام به مردم مهمترین راه خنثی کردن توطئه های دشمنان است و باید با این شیوه به جنگ با استکبار و دشمنان رفته و نقشه های آنان را در راستای ترویج یاس و ناامیدی در بین آحاد جامعه بر ملا و نقش برآب کنیم.

 

جناسمی گفت: از ابتدای امسال تاکنون به همت بسیجیان شهرستان بهشهر و خیران، 3 هزار و 833 بسته معیشتی در بین افراد نیازمند و واجد شرایط توزیع شده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر با اشاره به اینکه ارزش ریالی این کمک ها در سال جاری 19 میلیارد و 165 میلیون ريال بوده است؛ افزود: در کنار این خدمات رسانی در راستای کمک مومنانه و توزیع بسته های معیشتی در بین نیازمندان با فرمان رهبری، توزیع لوازم التحریر در بین دانش آموزان و توزیع غذای گرم در مناسبت های مختلف هم در دستور کار بسیجیان و خیران است.

 

وی یادآور شد: ارائه ویزیت رایگان به مردم حاشیه شهر و محلات آسیب دیده و همچنین روستاها از دیگر برنامه های مهم بسیج در طول سال است که با قوت اجرایی شده و با استقبال مردمی روبرو بوده است و در هفته بسیج امسال هم ویزیت رایگان در محلات آسیب پذیر بهشهر و روستاها اجرایی می شود.

کد خبر 1118146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha