رزمایش جهادی بیش از ۵ هزار بسیجی در مناطق محروم کشورآغاز شد

رزمایش بزرگ جهادگران بسیجی در سراسر کشور با صدور فرمان رمز یا امام حسن عسگری توسط غلامرضا سلیمانی رئیس بسیج مستضعفین صبح امروز در استان سمنان همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان ؛ «غلامرضا سلیمانی» در رزمایش بزرگ جهادگران بسیجی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای جهادی بسیج که به فرمان و تدبیر رهبر انقلاب در این راه قدم گذاشتند، گفت: بعد از۲۳ بهمن ۹۷رسالت بسیج به عنوان تشکیلات ملت ایران در انقلاب اسلامی تمرکز بر پیاده سازی  وتحقق اهداف بیانیه گام دوم را در دستور کار خود قرار داد.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه بسیج به عنوان تشکل مردمی در مردمی‌ترین انقلاب وارد حرکت نوینی شده است، ابراز داشت: ایران اسلامی جوانان مستعد و با ایمانی دارد که به قله‌های فخر و افتخار دست یافته و ایران اسلامی را به یک الگو در بین کشورهای منطقه و جهان بدل کرده است.

 

وی با اشاره به صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار کرد: رسالت بسیج پیاده سازی و تحقق اهداف عالیه این بیانیه به مثابه یک دکترین محسوب می‌شود.

 

سلیمانی با بیان اینکه بسیجیان باید بکوشند تا بیانیه گام دوم به نتیجه برسد، افزود: رسالت بسیج به عنوان تشکیلات ملت در ایران اسلامی تمرکز بر این بیانیه است لذا باید توجه داشت که محور فعالیت‌های بسیج مبتنی بر فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی تکیه بر تجربه چهار دهه انقلاب اسلامی و همچنین استفاده از ظرفیت‌های داخلی کشور است.

 

سلیمانی در ادامه افزود: بسیج برای کسب موفقیت در این میدان بزرگ با تکیه برتجربیات گام اول و با استفاده از ظرفیت های کم نظیر ملت و با توجه به ۴مولفه امید به موفقیت و روحیه جهادی و جهش در پیش رفت و بهره گیری از حضور جوانان تاکنون توانسته قله های پیروزی را فتح کند.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد:در حال حاضر ۵۷ هزار نیروی بسیج در قالب ۵ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی سمبل این آمادگی است و این توان را دارد تا در کنار تمام دستگاه ها زمینه را برای حضور مردم در تمام عرصه ها اماده کند.

 

وی با تأکید براینکه امروز ما ظرفیت های لازم برای پیشرفت و ابادانی در درون کشور داریم و هیچ کمبوی وجود نداردادامه داد: باید برنامه ها بروز رسانی شده و باتکیه برتوان مردمی به عنوان یک جبهه متشکل وسازمان یافته، نرخ بهره وری بالا ایجاد شود و این مهم نیازمند روحیه و تفکر بسیجی است.

 

سلیمانی حل مسائل مردم را یکی از جلوه های تحقق نماد مردم سالاری دینی عنوان کردوافزود: بسیج به عنوان پاره تن مردم هیچ گاه مردم را فراموش نخواهد کرد، و همانطور که تاکنون ثابت کرده است در تمام عرصه ها با گوش بفرمان بودن منویات مقام معظم رهبری  برای مردم جانفشانی خواهد کرد این راه پرتلاش ادامه خواهد یافت.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه امروز باید مبتنی بر چهار مؤلفه شامل روحیه جهادی، تکیه بر جوانان، امید به موفقیت و جهش در پیشرفت و توسعه کشور در بخش‌های مختلف به مثابه رسالت بسیج تبیین شود، تاکید کرد: تکیه بر مردم محور کردن و مسئله محوری برای مشارکت و احساس مسئولیت مردم از جمله مهمترین رسالت‌ها در این راه است.

 

وی با بیان اینکه جبهه جدید بسیج با توجه به مردم محوری و ارتقای شاخص‌های توسعه و بهره‌وری در امور مختلف امروز پیش روی جوانان مستعد کشور است، اضافه کرد: برای کسب موفقیت در این میدان می‌بایست با روحیه جهادی و بسیجی تلاش کردو از سوی دیگر باید گفت بسیج مأموریت دارد تا عرصه خدمت رسانی به مردم را در جای جای ایران اسلامی فراهم کند و این رسالتی مقدس در کنار دستگاه‌های مسئول و دولت است.

 

 در نهایت غلامرضا سلیمانی رزمایش بزرگ جهادگران بسیجی را در سراسر کشور با رمز یا امام حسن عسگری (ع) آغاز کرد.

 

غلامرضا سلیمانی در آغازین روز از هفته بسیج به جهت شرکت در رزمایش جهادگران و بازدید از پروژه های محرومیت زدایی و... به سمنان سفر کرد.

 

رزمایش بزرگ اقتدار جهادگران بسیج استان سمنان از امروز با حضور یک هزار بسیجی در بخش‌های مختلف عمرانی، درمانی و… به میزبانی روستاهای سمنان برگزار می‌شود.

 

بازدید از اردوهای جهادی سمنان، حضور در طرح سیار واکسیناسیون، بازدید چندین پروژه محرومیت زدایی و کارگاههای اشتغال و چندین برنامه دیگر از جمله برنامه های رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سفر یک روزه خود به استان سمنان است.

کد خبر 1118147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha