نمایشگاه عکس رزمندگان بسیجی فومن افتتاح شد

همزمان با نخستین روز از هفته بسیج نمایشگاه عکس از حضور مقام معظم رهبری و رزمندگان بسیجی فومنی در جبهه های دفاع مقدس در اداره ارشاد اسلامی فومن افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن، همزمان با نخستین روز از هفته بسیج نمایشگاه عکس از حضور مقام معظم رهبری و رزمندگان بسیجی فومنی در جبهه‌های دفاع مقدس با حضور مسئولان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن افتتاح شد.


«محسن جعفری» در حاشیه این آیین با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: بنا به فرموده امام خمینی(ره):"بسیج لشکر مخلص خداست"، این جمله پرمعنا و پر مفهوم تداعی کننده وجود جمعی از ارزشمندترین، برگزیده‌ترین و نورانی‌ترین انسان‌هاست که فکرشان، تصمیمشان و عملکردشان فقط برای کسب رضایت خداوند است.

 

فرمانده سپاه ناحیه فومن افزود: بسیج فرهنگ است، فرهنگ بسیجی امروز در تمامی عرصه‌های علمی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ظهور کرده و در هر بخشی وارد شده است و بدون چشم داشت گره‌ها را با اراده‌ پولادین و جهادییش باز کرده و بن بست ها را از سر راه برداشته است.

 

وی گفت: شاهد این مدعا تقدیم شهدای گرانقدر بسیجی است که این ملت عظیم الشان تقدیم پیشگاه الهی کرده است.

 

جعفریدر پایان ضمن گرامیداشت چهل و دومین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، این هفته مبارک را به همه بسیجیان سلحشور، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان، علی الخصوص بسیجیان سرافراز شهرستان فومن که به حق شبانه‌روز در میدان‌های مختلف از اردوهای جهادی برای ساخت منازل برای قشر محروم تا توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی بین مردم محروم و آسیب دیده از بیماری کرونا و … در میدان مبارزه با ویروس منحوس کرونا مشغول خدمت رسانی هستند تبریک گفت.

 

 

کد خبر 1118161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha