مددکاری و خدمت به افراد دارای معلولیت به روحیه جهادی نیاز دارد

کشفی نژاد گفت: تنها عامل دلگرمی کارکنان بهزیستی، باقیات و صالحات و توشه آخرت این شغل است و مددکاری و خدمت به نیازمندان و افراد دارای معلولیت به روحیه جهادی نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید محمدصادق کشفی نژاد»، امروز (شنبه 29 آبان) در آئین نکوداشت و معارفه سرپرست بهزیستی شیراز با گرامیداشت هفته بسیج و یاد شهدا و امام شهدا گفت: بهزیستی یک نهاد حمایتی است و فعالان این حوزه سخت ترین مشاغل را دارند.

مدیرکل بهزیستی فارس افزود: تنها عامل دلگرمی کارکنان بهزیستی، باقیات و صالحات و توشه آخرت این شغل است و مددکاری و خدمت به نیازمندان و افراد دارای معلولیت به روحیه جهادی نیاز دارد.

وی اضافه کرد: کارکنان بهزیستی فارس را به تقوا و نظم در امور و امر به معروف و نهی از منکر برای بهتر شدن امور سازمان دعوت می کنم.

کشفی نژاد با اشاره به سخن رهبر معظم انقلابعنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمود اند، یکی از مکان هایی که افراد بخواهند یک عمل خالص در خدمت مستضعفان انجام بدهند سازمان بهزیستی است.

وی ادامه داد: فراموش نکنیم خدا شاهد و ناظر است و توجه به این امر مهم در بهزیستی موجب افزایش خدمت رسانی به نیازمندان می شود و امیدواریم با افزایش فضای دانش و بینش و ایجاد تحرک و نشاط در مجموعه و تقویت نقاط مثبت، خدمات رسانی به جامعه هدف را تسریع کنیم.

خاطر نشان می شود، در این مراسم «مصطفی محسنی»، دارای دکترای تخصصی روانشناسی به عنوان سرپرست بهزیستی شهرستان شیراز معارفه شد که نگارش چهارعنوان کتاب، 9 طرح ملی و استانی و کسب عنوان کارمند نمونه بهزیستی استان فارس در سال ٩٩ از سوابق کاری وی است.

کد خبر 1118167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha