ستاد اجرایی فرمان امام شرایط تسهیلات اعطایی را شفاف اعلام کند

خسروی اسفزار با اشاره به اینکه دفاتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی محل رجوع مردم است، درخواست کرد تا ستاد اجرایی فرمان امام(ره) شرایط و نحوه پرداخت تسهیلات اعطایی را به صورت شفاف به این دفاتر اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسین خسروی اسفزار» امروز (۲۹ آبان) در دیدار با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان‌ جنوبی اظهار کرد: اعتماد مردمی امروز سرمایه اصلی جمهوری اسلامی ایران است و هر کسی بتواند اعتماد مردم را افزایش دهد به نظام و انقلاب اسلامی کمک کرده است.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد امام خمینی(ره)، گفت: اگر امام راحل نبود با این ساختارها، مردم در این شرایط اقتصادی و تحریم هایی که فلج کننده است به حداقل ها هم نمی رسیدند.

 

وی با بیان اینکه دفاتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی محل رجوع مردم است، درخواست کرد تا ستاد اجرایی فرمان امام(ره) شرایط و نحوه پرداخت تسهیلات اعطایی را به صورت شفاف به این دفاتر اعلام کنند.

 

خسروی اسفزار بیان کرد: توزیع اعتبارات و تسهیلات در سطح استان عادلانه باشد و دین خود را به دنیای دیگران نفروشید.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تکمیل طرح های نیمه تمام می طلبد که در اولویت بنیاد برکت قرار بگیرد، عنوان کرد: ساخت آزمایشگاه تخصصی دامپزشکی استان با پیشرفت فیزیکی بالا با دلیل کمبود اعتبار نیمه تمام باقی مانده است.

 

وی در پایان بر اولویت بندی پروژه های و هم افزایی بنیاد برکت با دستگاه های اجرایی استان خراسان جنوبی تأکید کرد.

کد خبر 1118170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha