کانون های فرهنگی هنری مساجد از ارکان مساجد هستند

حجت الاسلام جلالی با تاکید بر ضرورت تقویت همکاری بین ارکان مساجد، گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد از ارکان مساجد هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «حجت الاسلام نبی الله جلالی» امروز(29 آبان) در دیدار با مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان اظهار داشت: تقویت وحدت و همدلی بین ارکان فعال در مساجد ضروری است.

 

وی با بیان اینکه همکاری بیان ارکان مسجد بستر احیای کارکردهای مسجد محور است، افزود: نقش محوری مسجد بر کسی پوشیده نیست و کانون های مساجد یکی از ارکان هایی است که موجب تقویت مسجد می شود.

 

مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله با اشاره به نقش محوری مساجد در تربیت دینی، عبادی، اجتماعی، فرهنگی، اظهار کرد: برنامه های فرهنگی هنری کانون های مساجد می تواند در جذب اقشار مختلف بویژه کودکان و نوجوانان به مساجد نقش بسزایی داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه به تعبیر مقام معظم رهبریمسجد هسته مقاومت فرهنگی و پایگاه‌های فعالیت‌های اجتماعی است، افزود: باید با وحدت و همدلی بین ارکان مسجد ای حصار و خاکریز فرهنگی تقویت شود.

 

حجت الاسلام جلالی با تاکید بر حضور جوانان در مساجد گفت: مساجد باید از حضور جوانان بهره ببرد و باید در قالب برنامه های دینی، قرآنی فرهنگی و هنری در راستای تقویت حضور جوانان ونوجوانان در مساجد اقدام شود.

 

وی با بیان اینکه گر بخواهیم در جامعه تحول فرهنگی رخ دهد، در گام نخست باید کارکردهای مسجد احیا شود، ابراز کرد:  محوریت ائمه جماعت مساجد و همکاری ارکان مسجد مهم ترین گام در راستای احیای مساجد است.

 

مدیرسازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله با اشاره به اهمیت برنامه ریزی مناسب برای مقابله با هجمه های دشمنان در عرصه مجازی، اظهار کرد: امروزه باتوجه به وضعیت کرونایی که در آن هستیم باید از بستر فضای مجازی نهایت استفاده را ببریم.

کد خبر 1118175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha