بالغ بر ۱۲ هزار بسته معیشتی در انزلی توزیع شد

صفاتی با بیان اینکه در هفته بسیج امسال ۵۰۰ بسته معیشتی در حوزه محلات هرکدام به ارزش چهار میلیون در انزلی توزیع می شود گفت: از شروع پاندمی کرونا تاکنون بالغ بر ۱۲ هزار بسته معیشتی در این شهرستان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی، «مهدی صفاتی» امروز (شنبه، ۲۹ آبان) در نشستی که با خبرنگاران شهرستان انزلی به مناسبت هفته بسیج داشت یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری را علمی کردن جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: بسیج شهرستان سعی دارد در طول ماه‌های آینده این رویکرد را عملی کند و برای دانش آموزان بسیجی علاوه بر برگزاری نشست‌های علمی با حضور اساتید در محلات، فرصت بازدید از مراکز علمی و کارخانه‌ها فراهم آورد.

 

فرمانده سپاه ناحیه انزلی از افرادی که دارای طرح در زمینه های شیلاتی، کشاورزی و سایر بخش‌ها هستند خواست طرح خود را به بسیج سازندگی برای دریافت تسهیلات ارائه دهند و تصریح کرد: بسیج با استفاده از توانمندی‌های دانش آموزان و دانشجویان در مراکز علمی و دانشگاهی می‌خواهد پس از آموزش‌های لازم از ظرفیت آنها در کسب و کار بهره گیرد.

 

وی با بیان اینکه در هفته بسیج امسال ۵۰۰ بسته معیشتی در حوزه محلات هر کدام به ارزش چهار میلیون ریال در انزلی توزیع می‌شود افزود: از شروع پاندمی کرونا تاکنون بالغ بر ۱۲ هزار بسته معیشتی در این شهرستان توزیع شده است.

 

صفاتی تاکید کرد: سپاه انزلی از ابتدای اسفند سال ۹۸ تاکنون با توزیع ماسک، الکل و بسته‌های بهداشتی همراه با گروه‌های جهادی در کنار مردم بود و برای کمک به کادر بهداشت و درمان نیروهایی را برای انجام فعالیت‌های مختلف اعزام کرد.

 

صفاتی در ادامه افزود: با آغاز واکسیناسیون سراسری دو سالن ورزشی شهید دوربین در انزلی و سالن ورزشی آبکنار در اختیار شبکه بهداشت گذاشته شد و نیروهای سپاه و بسیج (کادر رسمی، سرباز و پزشکیار) به کادر بهداشت و درمان کمک کردند.

 

وی متذکر شد: پنج مرحله طرح ویزیت رایگان نیز در این شهرستان اجرا شد و در هفته بسیج نیز دو مرحله ویزیت رایگان در محلات کم برخوردار شهرستان اجرا می شود.

 

صفاتی همچنین از کسب رتبه برتر پایگاه مقاومت بسیج حورا انزلی در جشنواره کشوری مالک اشتر خبر داد و گفت: این پایگاه در مجموع عملکرد ( بخش‌های علمی، اشتغال‌زایی در حوزه خواهران در کسب و کار خانگی، صندوق قرض‌الحسنه، نشست‌های بصیرت افزایی، مسابقات مختلف، خانواده و سبک زندگی ) توانست در بین پایگاه‌های بسیج کشور مقام اول را کسب کند.

 

در هفته بسیج امسال مسابقات ورزشی مختلف ورزشی و فرهنگی در مساجد و پایگاه‌ها، تداوم نهضت خدمت خالصانه و مومنانه در طول هفته بسیج توسط مسئولان شهری و بسیجیان، نمایشگاه‌های مختلف (عکس و توانمندی بانوان بسیجی، آشپزی و کتابخوانی )، تشدید گشت‌های محله محور رضویون جهت حفظ امنیت محلات و تورهای ایست و بازرسی، میز خدمت در محلات و نشست‌های سیاسی و بصیرت افزایی، رزمایش سراسری ویزیت رایگان، حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه، گلباران همزمان مزار شهدا در سطح شهر و روستا، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، کلنگ زنی پایگاه مقاومت بسیج، اجرای طرح یک شهید یک کوچه و یک حسینیه بارعایت پروتکل های بهداشتی، همایش بزرگ پیاده روی عمومی، پخش فیلم و مستند فرهنگی در مساجد در شهرستان بندرانزلی برگزار می شود.

کد خبر 1118180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha