راه پیشرفت کشور رسیدن به مدارج علمی است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: راه پیشرفت کشور رسیدن به مدارج علمی است و اگر دانش‌آموزان از نظر علمی و معرفتی در درجه بالا قرار بگیرید، در همه امور پیشرفت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در مراسم گرامیداشت هفته بسیج که در دبستان دکتر فانی آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و تبریک هفته بسیج، از بسیج به عنوان یک تفکر و مکتب نام برد که از اندیشته والای امام راحل برگرفته شده است.

 

وی با اشاره به نقش آفرینی بسیج در عرصه‌های مختلف از جمله دفاع مقدس افزود: دانش‌آموزان بسیجی در دوران دفاع مقدس همزمان در دو جبهه حضور موثر داشتند، علاوه بر دفاع از کیان نظام اسلامی و جنگ با دشمن در کلاس درس جبهه نیز حضور داشتند.

 

حسینی جهاد علمی و تبیین را دو وظیفه دانش‌آموزان در شرایط کنونی عنوان کرد و با بیان اینکه راه پیشرفت کشور، رسیدن به مدارج علمی است، اعلام کرد: اگر از نظر علمی و معرفتی در درجه بالا قرار بگیرید، در همه امور پیشرفت خواهید کرد.

 

وی بسیج را یک حرکت فرهنگی و کارکرد آن را فرهنگی دانست و با اشاره به تلاش دشمنان برای دور کردن نسل جوان از فرهنگ غنی اسلام گفت: دانش‌آموزان باید خود را در مقابل آسیب‌های اجتماعی تقویت کرده و واکسینه نمایند.

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان جنگ امروز را جنگ عقیدتی عنوان کرد و با بیان اینکه دیروز دشمن از طریق حمله نظامی در صدد وارد کردن ضربه بود و امروز دشمن مسائل عقیدتی را هدف قرار داده است، تصریح کرد: ما باید ساختار اعتقادی و فرهنگی خود را قوی نماییم تا در مقابل دشمن پیروز شویم.

 

وی با اشاره به شهادت شهیده فاطمه اسدی به دست مزدوران و دشمنان نظام و تفحص و تشییع این شهیده والامقام ، گفت: شهادت و تکریم این شهیده ، یک جریان فرهنگی در جامعه راه انداخت که موجب عزت شد.

 

در ادامه این مراسم از فرماندهان برتر واحد بسیج آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج با اهدای لوح سپاس تقدیر و در پایان زنگ بسیج نواخته شد.

کد خبر 1118187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha